Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Vad jag menar är att jag skulle fatta debuffen om drycken helade typ 7000 eller något, men 3200? Är den på samma timer som vanliga drycker så är den ju bedrövlig.

 

Och med tanke på att folk fortfarande tycker att en buff som höjer alla stats med 15 är tokbra så är ju en debuff som gör detsamma fast tvärtom lika dålig... eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad jag menar är att jag skulle fatta debuffen om drycken helade typ 7000 eller något, men 3200? Är den på samma timer som vanliga drycker så är den ju bedrövlig.

 

Och med tanke på att folk fortfarande tycker att en buff som höjer alla stats med 15 är tokbra så är ju en debuff som gör detsamma fast tvärtom lika dålig... eller?

 

Kan vara bra om du är tex en mage, som inte tar så mycket skada, men ändå vill vara vid 100% liv hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HoT-drycker är ju egentligen bäst om man tar lite skada hela tiden, det skulle ju funka om det är någon specifik boss som gör småskada under en längre tid och man inte vill oroa helarna. Men det är i så speciella lägen,och som sagt, jag undrar om det verkligen är värt besväret om den sitter på samma timer som vanliga drycker. Men det kanske bara är jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lololololololololol:

 

Account: -----

Guild Name in violation: Sapped girls dont say no

Type of violation: Naming Violation - Sexuality / Violence

Consequences for Guild Leader: Guild renamed, warning issued and account suspended for 72 hours.

 

Greetings Mr Joakim Edström,

 

We are writing to inform you that the name of your Guild was in violation of our Naming Policy, and has now been temporarily renamed to Hikaris Guild. This change will take effect immediately, but will only become visible after logging off and back on. If you wish to change the name of your guild from the temporary one which it has been given, please page a GM, in-game, within 14 days with a suitable replacement name. Please make sure that this name complies with the Naming Policy, which can be found at:

http://en.wow-europe.com/policy/

 

If you do not submit suggestions for a new name within 14 days, the temporarily assigned name will become permanent. Please include a choice of, at least, 4 names in your order of preference, in case the name you have selected has already been taken by another guild.

 

As a consequence of this breach of our Naming Policy, we have, unfortunately, had to add a warning to your World of Warcraft account and temporarily suspend it for 72 hours. It is with regret that we take this type of action; however, it is in the best interests of the World of Warcraft community as a whole and for the integrity of the game. After your suspension has expired, you will be able to access the World of Warcraft servers again.

 

Please note that should any further violations of our Rules and Policies occur, this incident will be taken into consideration when determining the consequences to your account. This could include further warnings, account suspension or account termination.

 

If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to:

WoWAccountReviewEU@blizzard.com

 

Please do not reply to this email as you will receive an automated response.

 

Regards,

 

English Game Master Team

Blizzard Europe

 

 

Spelar ju inte längre i vilket fall så whatever, men lol är det fan. :P

Måste varit nån biatch som klagat på det, eller kvinnlig GM som sett det. Man undrar ju vad dom gör inloggade i WoW när det säkerligen finns disk att diska och mat att laga. :surprised: :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, jag måste erkänna att du blev smått ägd men lite synd ju. Tråkigt att dem ska gnälla på sånt egentligen, lägg ner tid på att fixa classer och buggade quest istället(lite som svenska polisen, istället för att ränna efter ungdomar som dricker alkohol så är det bättre att slå på det större sakerna som rån och mord vilket sällan händer).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahahahahahahaha omg xD ja vettefan va jag ska säga men kul va de. "Type of violation: Naming Violation - Sexuality / Violence" "Sapped girls dont say no" behöver ju ha nått med sex att göra? "Sapped girls dont say no" är ingen färdig mening så det beror på ens egen fantasi vad man gör det till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahahahahahahaha omg xD ja vettefan va jag ska säga men kul va de. "Type of violation: Naming Violation - Sexuality / Violence" "Sapped girls dont say no" behöver ju ha nått med sex att göra? "Sapped girls dont say no" är ingen färdig mening så det beror på ens egen fantasi vad man gör det till.

 

Haha exakt. Men har knappast någon möjlighet att protestera antar jag. :/

 

Har inga planer att fylla på mitt account heller så guildet får väl helt enkelt heta Hikaris Guild. o.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pew Pew

 

 

 

Registreringsdatum: 08 december 2006

Inlägg: 443

Ort: Västerås

 

InläggPostat: 24/1 -07 08:30 Rubrik:

 

Har faktist sett en premade som förlorat mot en random horde grupp så premades behöver inte alltid vara det bästa. :P

 

det var säkert en greekjuros "premade" /4 LFG PREMADE HLER PXL XAXAXA

 

 

Pew pew, PLX! bla bla bla

jag har ju sagt att jag snackat om hela paketet.

 

I ett fungerande samhälle beteer man sig inte hur som helst, så är det bara. Tänk om alla skulle gå omkring och drägga sig.

klart man inte får bete sig hur som helst. men att ha nån som bestämmer hur man ska bete sig hela tiden är ju helt sjukt. sen att stora företag får bete sig hur som helst, det är det ingen som bestämmer över. behandla anställda som boskap och miljön som soptunna.

 

Nu har jag och Sneakan skapat vårat guild "Sapped girls dont say no" :D

Det hade en vän på vår server också gjort (genjuros). det resulterade i en veckas (tror jag) tempban. ha så kul utan wow ^^

 

 

vad var det jag sa? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är den där undelriga myten, ja. Enligt ryktena har den något att göra med den där texten som man måste scrolla ner och trycka "Agree" för varje gång man installerar en ny patch.

 

Jag läste den faktiskt en gång. Den går i stort sett ut på att man bara hyr alla prylarna av Blizzard och att de egentligen har rätt att göra vad tusan de vill med dem. Man är fullkomligt rättslös i WoW, så är det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nya patchnotes uppe. Märkte att druids blir lite nerfade nu vilket är skönt, men warriors en aning buffade:/ Men detta berör endå inte mig, warrior är och kommer alltid vara underlägsna paladins/loladins!:D

 

Nerfen mot druids är väl inte jättestor men det är rätt skönt att dem blir lite nerfade i alla fall. Warriors behöver dessutom den där buffen, tror även att dem har missat att lägga in att charge, intercept och intervene ska bryta alla snares(fast det skulle kanske komma i en senare patch).

 

 

Lirar warrior och har inga som helst problem med paladins. Det enda man behöver göra är att dpsa ner dem snabbt och tvinga dem in i bubbla för att sedan springa iväg och använda bandage. Sen bara chargar man dem eller interceptar och dpsar ner igen. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warriors behöver dessutom den där buffen, tror även att dem har missat att lägga in att charge, intercept och intervene ska bryta alla snares(fast det skulle kanske komma i en senare patch).

Meh orka om de ska göra så:/

 

Lirar warrior och har inga som helst problem med paladins. Det enda man behöver göra är att dpsa ner dem snabbt och tvinga dem in i bubbla för att sedan springa iväg och använda bandage. Sen bara chargar man dem eller interceptar och dpsar ner igen.

Fattar inte hur du kan ta paladins så lätt. När man får in Hammer of Justice (6 sec stun) så brukar man hinna dra ner det mesta av motstånarns hp, iofs har du din PvP trinket men endå liksom, paladins gör med rätt nice damage, tro de eller ej;) Antar att det beror en del på gear osv också. Min paladin är förnuvarande bara 54 dock så det kanske är skillnad på de högre levlarna. Outlands prylarna ligger ju på en helt annan nivå än de i Azeroth:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Vilka här spelar fortfarande?

 

Fan vad jag blev sugen på att börja lira igen plötsligt efter att ha läst senaste Dark Legacy. Men vet inte alltså, skulle bli typ mitt sjätte gången jag slutat och sen börjar lira igen. :P

 

...

 

Hikari min blood elf rogue here I come!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag spelar litegrann för tillfället. Spelade jätteseriöst förut och var med i Memento Mori, men blev av med mitt internet i ett halvår så då "slutade" jag typ spela tills TBC kom..:S Då spelade jag i typ 2 veckor sen så la jag ner det seriösa och flyttade min gubbe till en annan server och till sist slutade jag spela en gång till! (:P) Men förra veckan aktiverade jag mitt account igen och började lira lite Karazhan med min präst igen... Jag är svag...:(

 

Lirar på Frostmane och nickar Skalleponken. Sen har jag börjat med en till präst på Vek'Nilash som också heter Skalleponken (jag är sämst på att komma på namn....:P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...