Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

jag kör väldigt lite, mest för att det är inte kul längre efter ett uppehåll, man måste spela mkt aktivt för att det ska vara kul, och det är tid som jag inte vill lägga ut på wow :S

 

så är inaktiv spelare, spelar nån gång i veckan, men inte mycket, tror min tid går ut snart också, så ska inte fylla på, iaf inte förrns till hösten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Hmm Skalleponken det tror jag att jag känner igen, antingen från realmforumet eller in-game.

 

Spelade länge på Shattered Hand där MM med spelade så det vore inte konstigt heller. Känner du igen Dobraine eller Mayene? Dobraine var jag med i Crimson Fellas UTD med sen starten av det guildet tills jag slutade spela med han. Hikari som var min senaste karaktär hade jag på Frostmane med.

 

Fast fan idag släpps ju LOTR: Shadows of Angmar och en jag känner som beta-testat säger att det är riktigt riktigt bra. Frågan är om man ska börja med det istället, fast vet inte riktigt. Känns lite som EQ2 stuk över det, och EQ2 var en besvikelse.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner igen dig Skalleponken väl från SH :D Det va lite trisst när tAD drog till Genjuros och senare MM med flera till Frostmane, känndes inte som Shattered hand längre då. Nu för tiden är det la ooth som regerar på SH tror ja.

 

Min char heter Sneakie på SH, tror inte du känner igen mig för jag spela aldrig seriöst raidande där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Jag har just start en ny Gubbe på arathos, Hellios

 

JAg har en på dragoonblight men jag spealr inte där så mycket längre då en viss grupp individer jag inte gillar spelar där =(

 

 

Hitills har rouge och warriors vart helt klart roligast att spela som.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm... saknar WoW emellanåt faktiskt. Lade ner för 3 månader sedan då jag tyckte det "tog för mycket tid".

 

Hade en 70 warlock, 70 warrior, 70 mage, 65 druid, 60 rogue, 37 hunter, 29 priest, 27 shaman och 20 paladin på Twilight's Hammer. Använde mig av warlocken som main och det var den jag raidade med. Jag vet inte om det bara var att jag tröttnade lite mot slutet eller om spelet faktiskt var bättre innan TBC släpptes.

 

Visst har jag fått en massa mer tid över, men mycket av den har gått till att titta på ännu mer anime, hehe. Fördelen för mig nu är att inte vara uppbunden 5 kvällar i veckan (raidade mån, tis, ons, tor, sön varje vecka)

 

Roligaste klassen? Warlock ofc. Har haft så sjukt kul med min destrospecc genom åren, även om den är långt ifrån optimal för raidande. Var tvungen att specca om till affliction när vi började raida Magge, Gruul och SSC, men det var rätt kul det med. Att slänga upp fulla DoT's på horde som inte lämnar en ifred när man farmar för att sedan dra en fear + drain life och sedan köra /laugh när han springer runt med en dödskalle ovanför huvudet medans HP:n vrålar iväg... obetalbart. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...