Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

Spelkorten till wow, eller game cards som de också kallas, tycks ha en väldigt stor efterfrågan. Vissa affärskedjor säger sig redan snart ha slut på dem. Detta kommer Blizzard att lösa genom att skicka ut fler kort till återförsäljarna och i Sverige kommer detta ske i början av april.

 

http://www.worldofwar.se

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

hm, så va de ny patch.. men nån annan än jag som fått lagg problem efter uppdateringen?

kan knappt spela alls, laggar som bara den ... börjar bli vansinnigt deprimerad av o inte kunna spela, o de som skulle vara guild raid om en timma :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte ne naing va som e fel, tagit bort alla addons, uppdaterat grafik kortet men inte ett skit hjälper...

så nu skall jag formatera datorn o uppdatera om all skit o testa igen >_<

 

Bwa!

jag har ungefär samma problem.Efter updateringen så har det laggat väldigt mycket >.<.Jag formaterade om och köppte nytt grafikkort men trots det går det segt.Min bror har fått det att fundera på sin dator och skulle fixa min med men det sket sig...nu måste jag göra något åt datorn, just nu kan jag inte få igång den.!?

Det var förmodeligen min bror som gjorde att det inte går att starta den men varför laggde det så?....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

efter att formaterat datorn o uppgraderat lite saker som grafikkort osv så funkar allt bra igen, så nu e jag lycklig o spelar på för fullt ^^

 

körde genom Blackrock Depths idag o imorgon blir det den nya instancen, Dire Maul :) ser fram emot de ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet nån var man köper first aid boken??

 

den har ja för mej man köpte i stromgarde ... tur man har söta guild kompisar som köper sånt åt en så man inte har en aning ^^;

kostar runt 1g tror ja, lite mindre lr lite mer ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...