Hoppa till innehåll
Anime.se

World of Warcraft


ThoseN
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 912
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

"seriös guild" va gör dom då?

 

nåra ex e att den organiseras bra. Alla som har problem med nåt quest lr sparar till nåt kan få hjälp. Den minsta lvl e 30 för att få joina (eftersom vi fortfarande behöver folk för vi e bara runt 70). Raidar ganska ofta me guilden. Har egen vent, indelade för t ex svenska spelare tyska och engelska då. Även har dom en väldigt proffsionel web sida som e grymt snyggt gjord med både tips om olika sätt att spela yrken, olika strategier och hur man ska ta i träd, lämplig information till alla, även ett forum.

vi ska även snart börja träna ihop oss för att ta raid bossar, förhoppningsvis Onyxia och Ragnaros senare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror dem flesta har kört många chars ^^ Jag har gjort det också.

 

Det tar ungefär 4 speldagar att levla till 40, så det är ingen big deal om man vet vad man ska göra, så testa chars kan vara skoj.

 

Vi plockade ner Onyxia idag iaf, känns skönt. :)

 

(Kira - Gnome Mage - Emerald Dreams)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fan jag trodde aldrig det skulle hända men nu har jag blivit biten av wow-viruset. Har bestämt mig för att börja spela. Startar så snart jag tagit studenten. Jag tror att den avgörande faktorn var att jag fick reda på att man kan köpa såna där gamecards som räcker till 60 dagar. Så nu har jag suttit och läst om spelet, raserna och klasserna i brist på att kunna spela själva spelet >,<

 

Det var väl oundvikligt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv är jag inne på tredje dagen av ett 10 dagars-testkonto som jag fick av en kompis och måste säga att spelet är grymmt kul.

 

Funderar på att köpa det sen, fast inte förrens när jag kommer hem från japan i mitten av juli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo ja tyckte också att gnomer va lite granna fula men när mina polare gjorde en så kallad ''gnome invasion'' så märkte ja att dom e rätt coola.

 

alltså dom e lvl 1 från stat och var 6 stycken och raidade barrens och var bland annat i hordes start ställen.

 

dom var ungefär lvl 2-3 när dom slutade och då hade dom dödat massvis av horde (bland annat en undead warlock som var 40+ ) och gjort en underbart snygg film med mycket känsla XD

 

nåt som man borde se :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jo ja tyckte också att gnomer va lite granna fula men när mina polare gjorde en så kallad ''gnome invasion'' så märkte ja att dom e rätt coola.

 

alltså dom e lvl 1 från stat och var 6 stycken och raidade barrens och var bland annat i hordes start ställen.

 

dom var ungefär lvl 2-3 när dom slutade och då hade dom dödat massvis av horde (bland annat en undead warlock som var 40+ ) och gjort en underbart snygg film med mycket känsla XD

 

nåt som man borde se :)

 

Inte en chans att lvl 1-3 kan döda en warlock oavsett hur många dom är. Bara för honom att kasta en hellfire så dör alla som ens är nära honom direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Anä, som sagt det finns inte en chans att dem dödade ngt... Att dem ens kom till barrens måste jag säga är ett under, och jag tvivlar väldigt mkt på det du säger.

6st lvl1 gnomes? Finns inget dem kan göra.

"Dödat massvis av horde" 6st lvl1s kan inget göra. :) Dem kommer aldrig nå fram till hordes startingpoints..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kan de dessutom inte attackera några horde i startingställena om inte horde attackerar först..

 

jo, men hur ofta är det inte nån nykomling som attackerar en för att prova, gjorde iaf jag första gången i barrens.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kan de dessutom inte attackera några horde i startingställena om inte horde attackerar först..

 

jo, men hur ofta är det inte nån nykomling som attackerar en för att prova, gjorde iaf jag första gången i barrens.

 

Men nu sa han ju lvl 40+ vilket väl jag inte anser är en nykomling ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kan de dessutom inte attackera några horde i startingställena om inte horde attackerar först..

 

jo, men hur ofta är det inte nån nykomling som attackerar en för att prova, gjorde iaf jag första gången i barrens.

 

Men nu sa han ju lvl 40+ vilket väl jag inte anser är en nykomling ;)

 

behöver inte va lvl 40 som slår, kan vart en lowbie i hans party ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...