Hoppa till innehåll
Anime.se

zaffes Wacom Galleri [53 bilder] (1ny) 31mars -CFP-


zaffe
 Share

Rekommenderade inlägg

hmm, varför får jag jämt så lite replys i den här tråden!

 

ny bild iaf, igår var jag på fruktansvärt tecknarhumör, men kunde för allt i världen inte komma på vad jag skulle rita!

då jag svepte ögonen över rummet efter ett tecken från någon högre makt såg jag naruto vol 5 ligga och skräpa på bordet!

jag tänkte, nej inte naruto, lr vänta!

jag har alltid tyckt att Naruto som karaktär vart lite töntig och inte gillat honom så jag försökte tuffa till honom lite i den här bilden!

han är bland annat äldre här!

 

Naruto/Rambo

 

har en tushad verision oxå men photobucket cepar sig så jag lägger up den senare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 278
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

hmm, varför får jag jämt så lite replys i den här tråden!

 

du är ju duktig. både på att rita och upptäka dina egna fel. så man har inte så mycket att tillläga...iaf inte jag. (inte för att ja är speciellt bra på sånt) men nu till bilderna då. dom är ju helt okej. småsaker, men inget större, iaf inte vad jag ser..=)

C&C skulle vara trevligt. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Härligt med lite Naruto fanart! :D

 

Narutos vänstra lår ser för långt ut. Och så ser den andra ninjans högerhand konstig ut, eller så är den bara krossad :P

 

Du har verkligen snyggat till honom må jag säga :)

 

riktigt snygga bilder, och jag håller med Mustela!

 

Jag testade att göra sådär med fingrarna, det är ganska svårt och gör rätt ont! :P Men han är ju i en pressad situation, och vad kan man inte ådstakomma då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Grymt feta muskler på handära :)

 

Ser inga direkta fel med den... mer än att han kanske ser lite smal ut och att handen som är längst mot...uh... "tittaren" ( :P ) ser lite stor ut.

Kan vi hoppas på en tuschad och kanske tillochmed färglagd version av bilden sen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var mycket, fina detaljer med, speciellt på byxorna. Fast smalbenen ser ut att vara myckt större än låren. (70-tal måntro? :) )

 

Muskelatur är jag dålig på, men det ser ut att vara en för "skarp" kant mellan bröstmusklerna och magmusklerna.

 

men i övrigt en mycket bra bild =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den vänstra handen är inte så stor så att ser dåligt ut, jag tror att den tjocka handleden på vänsterarmen gör så att handen ser större ut än vad den egentligen är.

 

Den högra underarmen sitter lite högt upp.

 

Annars är det bara det som redan sagts.

 

Bra bild, även om det är en boredom bild. Grymma brallor ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ska jag vara ärlig tyckte jag inte alls om den här bilden. Håter är tråkigt, ansiktet är inte så väldans vackert och anatomin är knas. (jag jämför med dina tidigare bilder, inte mina egna...påstår inte att jag är bättre)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

http://img.photobucket.com/albums/v39/z ... andrun.jpg

denna bild började med endast ett huvud och ju mindra annat jag hade o göra ju mer fick jag gjort!

allt på denna bild är relativt snabbt tecknat!

 

http://img.photobucket.com/albums/v39/z ... erence.jpg

gjorde denna för jag har bla en sån lust att återuppliva ett gammalt projekt jag la ner förut!

så jag skulle se om jag faktiskt kan använda min alvarligare tecknarstil

i en seriesida, tycker jag lyckades ganska bra, den är dock bara en skiss

inte ett färdigt resultat men jag fick reda på det jag ville!

 

C&C om ni orkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De bilderna ser bra ut. Gillar även ängeln i det tidigare inlägget.

 

Men som jag tycker du ska titta lite närmare på i dina bilder är jackorna, när de flyger i vinden så tycker jag att det bara ser ut som tygslamsor och inga hela kläder. Det positiva med dina bilder är de rörliga poserna som karaktärerna står i. Mycket bra jobbat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej nej... dom flaxande jackorna är ju Zaffes specialitet! Ser ju skitcoolt ut ju! Lyssna inte på Mustela Zaffe, hans ögon äro ruttna och hans hjärna äro torr ;)

 

pfft, det är sant att nästan varenda bild Zaffe gör innehåller fladdrande jackor, bara att jag tycker inte de har så mycker "volym" som en fladdrande jacka har :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...