Hoppa till innehåll
Anime.se

Berserk


Cell
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 349
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 3 weeks later...
har prototyp #1 och #2. men det jag skulle säga är att kapitel 265 är ute ( nån dag gammalt men ändå )

 

Action fyllt så läs det och läs det nu!

 

Jepp har läst det och väntar spänt på fortsättningen

 

Var det någon mer som började småskratta när Dakas som ridandes på tigrarna? Såg ganska roligt ut
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Woho

 

Grymt kapitel helt klart. Var väldigt tillfredställande att se Guts klarade sig mot Makara-monstret utan att framkalla besten inom sig och att frivilligt ta på sig en sådan smäll av Makara-monstret för kunna komma upp på taket var så härligt macho :D.

 

Blev också glad att se Isidro klara sig så bra helt själv, han måste fällt ett tiotal Dakas utan hjälp från Puck. Om några volymer kommer han nog inte vara en belastning för "gruppen" som många säger idag utan få en roll som liknar Guts och Serpico

 

Gud vad berserk är bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
+ att animen tog bort en väldigt bra del av mangan som var under pre-ecplipse arket

 

Nja, dom tog inte bort nånting igentilgen, eftersom att det kapitlet som fans i mangan när Griffith snackar med det stora "hjärtat" eller vad det var, kommer inte ihåg var så längesen jag läste det kapitlet, men iaf. Mangakan tog bort det kapitlet från mangan för att den gav ut för mycket information förtidigt i serien, därför finns den inte med I animen.

 

Så om du skulle få för dig att köpa volym 13? tror jag det kapitlet är I (kap 83), så kommer det inte finnas med...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja fan glömde namnet, var ett bra tag sen jag läste den delen :(

 

Ok då ;)

 

En god nyhet för alla som köper Dark Horse releaserna: Från och med volym 13 så kommer de att släppa en volym varannan månad istället för var tredje!

Yay! Då slipper man vänta så jädra länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

släppa en volym varannan månad istället för var tredje!

Är det sant? Fränt!

 

You better believe it!

 

Ett av de bästa kapitlen på länge, var verkligen en kick att se Guts bara slänga sig över massan av Dakas och börja "skövla". Cascas min när hon försöker tysta ner Magnifico var underbar, fick mig ett gott skratt :). Måste ha nästa kapitel nu!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...