Hoppa till innehåll
Anime.se

Love Hina


dumbom
 Share

Rekommenderade inlägg

Vad menar ni med att dom "tar det lungt" ?

 

Tycker att det går i samma "takt" som all annan manga...?

 

jag relaterade bara till informationen som boberg skrev och svarade på frågan, om de håller en annan takt än vad han skrev så är det väll bra med det.. whatever

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Ja ok, men inte är det 4 månader?

 

eller? ...det är väl bara 2???....tidsuppfattning, inget jag varit bra på men jag tror inte att det är 4 månader.

 

min bror köper mangan och han har inte köpt den på läng men inte är det 4 månader! :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha :P visste att du var ute och cyklade på något sätt.

 

ja du, och alla engelska volymerna av love hina har redan kommit ut, så om det är så att han inte köper dem så är det nog för att han är pank eller att han missat det totalt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Love Hina var den första animen som jag såg "seriöst"(hade sett bra nog med animeserier på tv innan), och jag tyckte den var helt underbar. Jag läste mangan kort därefter och gillade den om inte mer än animen. Det var för ungefär 2~3 år sedan. Men nu när jag läste om den så förstår jag inte mig själv, varför gillade jag denna serie? Kanske för att det var den första animen/manga jag såg , och det var nog en impulskänsla. För nu ångrar jag att jag köpte mangan, jag tycker nu att Love Hina är en av de sämsta serierna som gjorts. Men min åsikt är nog inte värd mer än 5 öre för er... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
tycker att de går slött, tar väl säkert 3 månader mellan varje bok :|

Det är inte så konstigt, eftersom pocketsläppen inte får gå förbi utgivningen som sker i Manga Mania. Så, sålänge Love Hina finns kvar i Manga Mania kommer utgivningen på en bok per kvartal att fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"hentai aktigt", visserligen lite fel kanske, men man förstår ju precis vad han menar. det är mycket nakna brudar i love hina, ofta för mycket för vissas smak. men som sagt så säljer det, tyvärr, och Akamatsu verkar faktiskt själv gilla att måla ecchi (med tanke på hans personliga kommentarer i de olika böckerna). det är något som man får leva med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis tycker det är Hentai aktigt, men det är det ju inte.

(vad tycker ni?)

Hentai är ju P#R# . right?

 

själv tycker jag inte att det är i närheten. :S

 

Spelar det egentligen någon roll? Även om vi skulle kalla det hentai så är det ju samma bilder fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...