Hoppa till innehåll
Anime.se

Love Hina


dumbom
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Det beror på. Vissa serier passar som hentai, andra inte.

 

Jag tror inte att Love Hina skulle göras sig så bra som Hentai, med det upplägget som serien har.

Däremot om man moddat det lite, så skulle det möjligen kunna bli en riktigt bra Hentai. Men historian förtäljer sig inte så...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
de gör ju ingen skillnad om de är hentai lr inte, de blir ju inte sämre bara för att de är hentai precis.

 

 

ett citat av många.

Hur kan Love hina räknas som hentai?

visst kan det vara lite småperverst men knappast hentai.

Hentai, vilket jag inte vill yttra mig om så mycket på denna sida, är INTE hentai.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

de gör ju ingen skillnad om de är hentai lr inte, de blir ju inte sämre bara för att de är hentai precis.

 

 

ett citat av många.

Hur kan Love hina räknas som hentai?

visst kan det vara lite småperverst men knappast hentai.

Hentai, vilket jag inte vill yttra mig om så mycket på denna sida, är INTE hentai.

 

Jag tror de talade om att det fanns s.k. hentai doujinshi inspirerad av Love Hina.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Whoa, nu måste jag bara fråga dig Shika. Hur mycket betalade du för volym 2 på akademibokhandlen?

Var nämligen själv i en av deras butiker (Kalmar) och kollade, och där kostade den 100 riksdaler, vilket jag tycker är ofattbart dyrt!

 

Sprang dock kvickt över till en annan bokhandel (Dillbergska), och såg att den där endast kostade 69 kr! Visst, en prisskillnad på 10 kr hade jag väl nästan räknat med. Men här pratar vi om en skillnad på exakt 31 kronor!

 

Det är just därför jag undrar ifall det är likadana priser i alla andra akademibokhandlar runt om i Sverige...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...