Hoppa till innehåll
Anime.se

O_o (UPPDATERAD MED FÄRG) strecken på magen, borta...


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Själva teckningen och fägläggningen är min, men Herid valde ut färgerna, och bakgrunden. Jag önskar honom lycka till medhans animevisning i helgen!

 

Skissen: http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/girlie.jpg

 

Lineart: http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... ineart.jpg

 

Och här, den färdiga bilden med borttagna streck på magen...

girliefrdigbg2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snyggt, gillade av nån anlending benen väldigt mycke...

men ogillar däremot sånna magar, men de e väl en smaksak ;P

o lite mysko arm, lite för lång/tjock överarm tror jag, och hennes ansikte ser småt tskumt ut, men de e nog bara dom tjocka ögonbrynen som gör de ^^;

annars har du lyckats bra me vecken o sånt, de va najs gjort... snygg bildi vörigtl iksom ^__^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar! Ska tona ner på "magrutandet" när jag inkar den, och armen tänkte jag itne ens på, den såg bara konstig ut, men nu när jag vet felet ska det ändras! Ska testa om det ser bättre ut med mindre markerade ögonbryn, annars får det vara så... Och tack igen, alla kommentarer är väldigt välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vem är du och vad har du gjort med vår Izzy?! :D

 

Det var verkligen en ändring av stil.

 

För det första så är hela bilden inte lika "stel" som dina bilder kan vara ibland. Sedan så tycker jag att de kraftiga ögonbrynen får henne att se manlig ut istället för kvinnlig. Kläderna tycker jag ser bra ut däremot. Bra jobbat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fin bild faktiskt... snyggt gjort med kläderna och så... en grej bara, jag tycker att benen ser olika långa ut, även fast personen har höften 'vinklad'...

 

sen ögonbrynen som nån sa... eftersom personen har ljust hår (antar jag) så borde ögonbrynen vara ljusa... bra form på dem, men de borde inte vara ifyllda...

 

sen magrutorna, dom var ju fina och så men personen har alldeles för lite muskler på resten av kroppen för att ha så stora magrutor...

 

aja det var mina 5 ören...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... det var inte så svårt i det här fallet. Eftersom det bara råkade bli så, det var inte medvetet! Jag har tunnat ut ögonbrynen, ändrat vänsterarmen och gjort magen lite mindre kraftig, ska scanna in den nya snart.

Angående benen har jag faktiskt mätt, för jag ville ha grund till mitt svar, och de är faktiskt ganska exakt lika långa om man mäter från höftbenets början! (wheei!)

 

Tack för alla snälla kommentarer, det här stilen var uppenbarligen mer uppskattd än min förra...humhum. Jaja, får väl se om jag forts'tter såhär. Inte särskillt troligt...Men tack än en gång! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...