Hoppa till innehåll
Anime.se

Var inhandlar jag merchandise? [Länkar]


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
www.axelmusic.com

 

är väldigt bra

 

Finns det merchandise där? Ser nämligen inte det

 

dom säljer massa anime på R1 & R4 ? ..eller måste butiken sälja andra produkter med ? .. för det står bara anime/manga försäljning och ja jag antog att det räckte med dvd:er ? ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon här som har beställt från Eigashop någon gång?

 

Jag beställde 3 filmer den 16 april, mailade en fråga den 19 april och har ej fått svar på något, fick en orderbekräftelse samma dag som jag beställde och mailbekräftelse samma dag som jag mailade. Jag tröttnade på att vänta och mailade dem igen den 18 maj med frågan varför inget har hänt med min order och varför det inte går att skriva in sitt personnummer på sidan. Inga svar. Doftar ju sommarlov eller konkurrs fast ändå inte då sidan lever.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Någon här som har beställt från Eigashop någon gång?

 

Jag beställde 3 filmer den 16 april, mailade en fråga den 19 april och har ej fått svar på något, fick en orderbekräftelse samma dag som jag beställde och mailbekräftelse samma dag som jag mailade. Jag tröttnade på att vänta och mailade dem igen den 18 maj med frågan varför inget har hänt med min order och varför det inte går att skriva in sitt personnummer på sidan. Inga svar. Doftar ju sommarlov eller konkurrs fast ändå inte då sidan lever.

 

den sidan är hel mysko ..om jag vore dig skulle jag skita i den och försöka avboka för den verka inte det minsta seriös det har varit snack om den i andra trådar här ..

 

här har jag skrivit lite om den ..

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php?t=3711

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 7 months later...

Jag har beställt en film (Air: Vol 2 Limited Edition) från www.animefilms.se för en vecka sedan men de har inte skickat filmen än.

 

Det står att den ska finnas på lagret, så att skicka filmen ska då i så fall väl inte ta en vecka tycker jag.

 

Mycket konstigt är det, och när de väl har skickat filmen ska det ta 3-12 dagar innan den når brevlådan hemma hos mig.

 

Har någon annan handlat där och har fått vänta så här länge på att filmen ska skickas?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 3 months later...
  • 9 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...