Hoppa till innehåll
Anime.se

Karaktär Figur


FoX
 Share

Rekommenderade inlägg

Med tanke på att håret ser ut som att han är blond, eller rödhårig, så ser det lite konstigt ut när skägget är mörkt. Håller med Moon_Stone om att det ser ut som om någon annan kladdat dit det, eftersom det inte alls liknar hårets "linjerade form" utan är "streckad". Förstår du?

 

Jag tycker också att käklinjen inte borde vara heldragen, utan sluta en bit in på halsen... Annars var den jättefin, det där är ju bara småsaker som kunnat göras bättre, fint! >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker också att käklinjen inte borde vara heldragen, utan sluta en bit in på halsen... Annars var den jättefin, det där är ju bara småsaker som kunnat göras bättre, fint! >:(

 

ta inte detta som en förolämpning, men du e grym på o kritisera, jag menar vilken bild man än ser på det här forumet har du skrivit nånting "snygg bild men...."

bara nåt jag ville anmärka på, men dom vill juh ha kritik så de e bra att du finns till hands ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns få bilder som är perfekta... hehe. Jag hoppas kunna hjälpa andra att utvecklas genom att skriva något mer än bara "snyggt!" eller "den är okej" och liknande. Jag tycker nämligen inte om att få sånna kommentarer själv! >:(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns inga bilder som är perfekta... hehe. Jag hoppas kunna hjälpa andra att utvecklas genom att skriva något mer än bara "snyggt!" eller "den är okej" och liknande. Jag tycker nämligen inte om att få sånna kommentarer själv! >:(

så, jag fixade den felaktiga meningen utan extra kostnad!

 

klart man skall kritta, det är juh anledningen till att man lägger upp bilderna! bara det är konstruktiv kritisism!

 

det är en bra bild FoX men det jag ser som mest fel med den är det felplaserade örat och som nämts tidigare, det svarta skägget när han är blond!

försök även nästa gång att göra olika långa o tjocka 'hårstrån' lr 'hårklungor' det ser mer ut som en sågklinga om alla är lika dant formade!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...