Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

Skald

Lone Wolf and Cub

Rekommenderade inlägg

Är det fler än mig som dyrkar dessa tidningar/filmer?? Fanns ju bla i den gamla svenska tidningen Samuraj och om jag inte missminner mig hade den en helt egen tidning ett kort tag oxå.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ah trevligt :), man känner sig lite stolt att man har en trave med gamla Lone wolf.. tidningar hemma, har alla förutom 2nr (som jag har letat som en tok efter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ah fan va nice :), måste undersökas..

Vill du veta någe riktigt jävlig därimot??

Hollywood ska göra en Re-make på någon utav dom gamla filmerna, är ju fan bra sugen på att ringa och bombhota dom jävlarna haha.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ja, jäkligt nice, måste köpa resten av sakerna dock. Dyrt som attans men det är det väl värt.

Har 1-3 hemma, fjärde försvann... men men. Beställer två böcker i stöpet när jag närmar mig slutet på andra.

Det fungerar, tar ju en tid att läsa när man inte tar allt på en gång.

Vem vet, det kan ju bli bra. :rolleyes:

Russel crowe och den där sjätte sinnet ungen i huvudrollen ;)

Huhuhuhu....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Är det fler än mig som dyrkar dessa tidningar/filmer?? Fanns ju bla i den gamla svenska tidningen Samuraj och om jag inte missminner mig hade den en helt egen tidning ett kort tag oxå.

Hehe, Oh ja. Vem gör inte det.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ho ho, jag gillade den där mycket politiskt korrekta serien i Samuraj om före detta militären som lärde barn avancerad gerillateknik och hur man dödar effektivt. Kommer inte ihåg vad den hette...

Däremot har jag alla nummer av Cobra, och Cobramangan är en riktig favorit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ohh.. har hört talas om den och hört att den ska vara väldigt bra och spännande. Jag måste få veta lite vad den handlar om och se om det är värt att köpa den. Har ni läst alla delar eller bara en del?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ensamvargen med valpen är samurajmangornas samurajmanga. Det finns helt enkelt ingen som överträffar den, punkt. Dock finns det vissa som tycker den är ointressant på grund av sin trogenhet.

Handlar om en herrelös ronin som säljer sina tjänster tilll folk som betalar. Det speciella är att han har sin lille son med sig, och att han ibland använder honom för att lösa uppdragen han får. Huvudpersonen är fåordig och vansinnigt manlig. Tecknarstilen är typisk vuxet realistiskt japansk. Vänta dig inga söta flickor med stora ögon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

haha, ok det verkar inte så dumt fast visa såna tecknar stilar har jag lite svårt för måste kolla in den lite nogranare kanske läsa något.

Men det låter helt klart värt att kolla in.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Ho ho, jag gillade den där mycket politiskt korrekta serien i Samuraj om före detta militären som lärde barn avancerad gerillateknik och hur man dödar effektivt. Kommer inte ihåg vad den hette...

Däremot har jag alla nummer av Cobra, och Cobramangan är en riktig favorit.

Erm, pineapple army gavs ju ut i just Cobra. Samuraj innehöll ju bara ensamvargen och senare legenden om Kamui. Värt att nämna är ju att ensamvargen har börjat släppas på svenska i pocketformat, om de fortfarande släpps vet jag dock inte.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Älskar serien, den är så otroligt välgjord och den är bjuder hela tiden på action! Gillar Frank Miller's coverart på utgåvorna från Dark Horse. Filmerna är också coola, inte i "Shichinin no samurai" klass men värda att checka in! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu