Hoppa till innehåll
Anime.se

Family Guy,Simpsons Liknande


zegor
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag förstår mig inte på American Dad. Det är som en tråkig parodi på dålig sitcom-humor. Skrattar jag eller ens drar på mungipan en gång i ett avsnitt är det ett ovanligt bra avsnitt. Family Guy (säsonger 2-4) och Simpsons (säsonger 6-9) är mycket bättre, och South Park ägde dem alla när den var som bäst. Futurama var ju också grymt bra rakt igenom.

 

En annan rolig serie som i och för sig inte är tecknad (det är stop-motion) är Robot Chicken. Det är med några roliga animeparodier också. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Ingen som sett American Dad? Det är från skaparen av Family Guy och handlar om en far som gör allt för sitt land. =>

 

Jo har sätt alla 7 avsnitt som är ute, men det är bara första avsnittet som var kul hitentills.

 

Men Family Guy är helt klart bäst. Nån som sett Family Guy The Movie: Stewie Gryffin the untold stor. Riktigt rolig film garvade sönder när jag såg den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...