Hoppa till innehåll
Anime.se

Bästa AMV'n?


saltwaterchimp
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Nu gör jag en sån där fuling: Jag kollar inte igenom hela trådens länkar och ser först om denna har blivit postad tidigare. Men om så är fallet så kan jag ge den det där lilla extra utrymmet, för den är så himla, himla bra. Främst om man gillar Nichijou, förstås.

 

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Nu gör jag en sån där fuling: Jag kollar inte igenom hela trådens länkar och ser först om denna har blivit postad tidigare. Men om så är fallet så kan jag ge den det där lilla extra utrymmet, för den är så himla, himla bra. Främst om man gillar Nichijou, förstås.

 

[media=]

[/media]

Ååh, vilken tur att jag kollade igenom tråden då, för jag hade också tänkt länka till den där :3

 

Jag bara råkade snubbla över den när jag sökte efter Safety Dance, och den var mycket kuligare än jag hade förväntat mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Edit* Så det ser ut som man inte kan linka fler än 7 saker. Jaha jag får väl vänta på att någon svara.

 

Edit** VA FAN?! Inte ens 3 linkar...

Om du bara skriver Youtube-länkar direkt i inlägg så konverteras de till inbäddade videor, och då är det mycket riktigt begränsat. Om du däremot ser till att länka dem så tror jag inte att det ska vara några begränsningar. Alltså:

[url="http://www.youtube.com/?v=DbTO2_ZvXcM"]Sjukt kul AMV![/url]
[url="http://www.youtube.com/?v=DIN_grAgn3s"]Den här[/url] är också bra, fast akta spoilers för Naruto avsnitt 243.

Och så vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...