Hoppa till innehåll
Anime.se

Äntligen...[UPPDATERAD]


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Uppdaterad, jag ska ta bort det där skynket eller vad det nu kan vara, märkte inte förräns jag scannat den att det såg skit ut. Och jag erkänner att jag itne kan måla vingar, mitt första försök, och det gick åt helvete. Men man kan inte lyckas jämt...

 

(jag länkar eftersom jag tror att bilden var för stor)

 

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Issymis/angel2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

w00t. Underbar bild! Håret och kläderna är mycket bra. Är det något som är fel med bilden som jag ska påpeka så är det att händerna inte riktigt ser likadana ut. Den ena är kraftig medans den andra ser ut som den vore en häxas ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahopp lite kritik kan man väl ge även om det är svårt på en såpass bra bild

 

hmm verkar som jag är den enda som tycker att anatomin käns lite fel, lite som hon skulle välta, och om hon flyger tycker jag inte det är tillräckligt mycket rörelse i bilden (skynket som hänger rakt t.ex.)

Men vingarna ser jag faktiskt inget fel i, tycker snarare att de är skitfina

fortsätt såhär! vill se mer :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mycket snygg. vingarna är helt okej för att vara första gången. hennes vänstra vinge (från henne håll sett då) är bättre än den högra. ser ut som att du har laggt ut mer tid på den vänstra. annars ser ja inget som inte redan är nämnt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...