Hoppa till innehåll
Anime.se

Vilka filmer ser ni fram emot?


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Sen så är jag väldigt glad över fågelskrämman är med i filmen, han är min favoritskurk. Han påminner lite om en smal version av Leatherface

 

Ja jag tycker också det var kul att man har valt fågelskrämman då det också är en utav mina favoritskurkar.

Rankas nästan...nästan lika högt hos mig som Catwoman. Men bara nästan!

 

Ska se Revenge of the Sith imorgon och jag kan knappt bärga mig! Har sett fram emot sista filmen så sjukt länge :)

 

Jag tyckte den var mycket bra! Av alla Star Wars filmerna så utspelade sig några av de starkaste eller mest dramatiska scenerna i denna delen, tycker jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha tittat på några episoder av den tredje upplagan av Project Greenlight har jag siktat in mig på Feast - filmen som de gör under seriens gång - även om det blir en riktig B-skräckis. Jag är helt enkelt bara intresserad av att se hur det som man har sett ta form i serien till slut blivit, om än med ganska så låga förväntningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Glömde massvis med filmer såg jag nu :blush:

 

Narnia

Vem har inte läst böckerna Narina av C.S Lewis? Ska bli jätteintressant att se den filmatiseras. Såg trailern innan och den såg riktigt bra ut.

 

 

Fantastic four

Okej, jag vet att "The Thing" inte ser så bra ut i filmen men det får ignorera ;) Har alltid gillat fantastiska fyran så det kommer bli jätteintressant att se filmen senare i år.

 

Mad Max 4

Den här filmen har man suktat efter, en uppföljare till kultfilmerna! Mel Gibson har några år på nacken, men han kommer nog att passa att spela Max en gång till (vem är inte nedsliten i en apokalyptisk värld ;)), om de skiter i Tina Turner (och tar med Bruce Spence ytterligare en gång) så kommer nog detta bli en riktigt bra film.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...