Turbogunnar 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2004 har ett jättebra skämt... vad är det för likhet mellan duke nukem forever och anime.se? båda är fett försenade... alltså jag kommer ihåg när jag skickade intressemailet typ över ett år sen... det stog att sidan ska komma upp sommarn 2003... heh men nice sida annars! hmm såg att hentai.se inte var uppe.. det var ju den som jag såg fram emot... skojja! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Wahlgren 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2004 Äsch, nu är den uppe. Nu får vi se hur det går med nyheter och liknande :) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Freytag 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2004 har ett jättebra skämt... vad är det för likhet mellan duke nukem forever och anime.se? båda är fett försenade... alltså jag kommer ihåg när jag skickade intressemailet typ över ett år sen... det stog att sidan ska komma upp sommarn 2003... heh men nice sida annars! hmm såg att hentai.se inte var uppe.. det var ju den som jag såg fram emot... skojja! Hehe, Duke Nukem och anime.se.. Aaah, blev jätteledsen över att Hentai.se inte var uppe :( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gäst Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2004 Tycker du anime.se är försenat? Förstår inte vad du pratar om. ;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Akujin 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 31, 2004 Grymt trevligt med en ordentlig animesida på svenska. :) Med forum till och med, hade jag faktiskt inte väntat mig. Mycket, mycket trevlig överaskning! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter