Hoppa till innehåll
docster

Full Metal Panic! The Second Raid

Rekommenderade inlägg

Den efterlängtade uppföljaren till succéserien Full Metal Panic har äntligen fått ett premiärdatum. Serien ska börja sändas den 13:de Juli på den japanska kanalen WOWOW och det tyder på att serien kommer bli ganska våldsam, eftersom den rekommenderas för publik som är 15 år och uppåt.

- Källa

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Älskar både FMP och FMP?F, så jag längtar ganska mycket också! Hoppas Bonta-kun kun är med i serien ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

vad är det jag känner rinna längs med ena kinden?

-En tår som är FMP väl värd :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf.

Mycket och mycket vet jag inte, vet bland annat att Girls Bravo säsong 2 hade samma rekommenderade åldergrupp. Tror den kommer bli ganska lik första säsongen, vilket var alldeles lagom med action enligt mig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ett av årets definitiva höjdpunkter, helt klart! Var helsåld på både säsong ett och spin-offen Fumoffu. Två underbara huvudroller, en manlig och en kvinnlig, jag längtar :P

mycket våldsam tyder på att den är värd en chans iaf.

Mycket och mycket vet jag inte, vet bland annat att Girls Bravo säsong 2 hade samma rekommenderade åldergrupp. Tror den kommer bli ganska lik första säsongen, vilket var alldeles lagom med action enligt mig.

Jo, fast då innehöll Girls Bravo säsong 2 väldigt mycket naket.

När jag ser ordet "våldsam" får jag ännu större förhoppningar dock :)

Det var så det räckte i säsong ett, men att göra det mer våldsamt skulle jag inte ha något emot, bara de har kvar lite av den "oseriösa" stilen som dyker upp då och då.

// en snäll moderator fixade så gästinlägget försvann.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Gäst

*Skuttar av glädje* hurra en till säsong. det är något jag längat efter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Denna serien ligger en varmt om hjärtat och att veta när uppföljaren kommer ligger mig lika varmt om hjärtat.

Hoppas bara att den innehåller mycket humor :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Första säsongen var ju riktigt bra, men sen fuckade dom ju upp det med "fumoffu" (eller vad den nu hette). Riktigt pinsamt. Hoppas dom lyckas bättre med andra kapitlet.

Korinthian

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

andra säsongen, fumoffu är mycket bra, den var vad dem sa att den skulle vara, komedi!

Egentligen är det fel att kalla den för andra säsongen då den inte fortsätter serien, utan kanske handlar om komiska upplevelser under säsongerna för huvudpersonerna.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

jag har är inte så värst förtjust i FMP, tycker serien slutade dåligt och slutstriden på sista avsnittet var patetisk, så jag hoppas verkligen att second raid blir bättre . Så länge kan man nöja sig med roliga FMP F :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu