Hoppa till innehåll
Anime.se

Feedback för nyheter


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Som de flesta av er har märkt, så har vi satsat att skriva nyheter allt oftare här på Anime.se och jag skulle vilja veta vad ni tycker om det, är det något som fattas? Något som borde förbättras?. Vi söker fortfarande skribenter, om du är intresserad så mejla till nyheter@anime.se.

 

Sen vet jag inte hur många av er som vet att ni kan tipsa oss om nyheter på följande mejl nyheter@anime.se, så om ni hittar något intressant tveka inte en sekund att berätta om det för oss!

 

Tack för eran hjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är intresserad av att skriva, när jag har tid... men skulle vilja veta lite mer om vad det är som ska skrivas... bara nyheter?

 

och i övrigt är det trevligt med nyheter här så slipper man leta över hela nätet... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kvalitet över kvantitet - nyhetsflödet håller en fullgod takt just nu, så om jag vore er skulle jag satsa på förbättrat språkbruk framför fler skribenter. Inte för att det på något vis skrivs dåliga nyhetsposter, men det finns som bekant alltid utrymme för förbättring. Försäljnings- och tittarsiffror är alltid välkommet för min del och om möjligt så vore koll på svenska licensieringar en liten önskning - det är en sådan grej som faktiskt ingen annan site ägnar sig åt. I övrigt så vore det självklart kul om de andra sektionerna kom upp också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kvalitet över kvantitet - nyhetsflödet håller en fullgod takt just nu, så om jag vore er skulle jag satsa på förbättrat språkbruk framför fler skribenter.

 

Jag ska fösöka förbättra mina texter och vi söker mest skribenter för att skriva artiklar/recensioner,. Är det något som du skulle vara intresserad av?

 

I övrigt så vore det självklart kul om de andra sektionerna kom upp också ;)

 

Jo det tycker jag också, tyvärr är det inget jag råder över utan det är våra kodare som tar hand om den biten. Sakta men säkert så närmar vi oss en fungerande sida :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska fösöka förbättra mina texter och vi söker mest skribenter för att skriva artiklar/recensioner,. Är det något som du skulle vara intresserad av?

Kanske framöver, just nu har jag helt enkelt inte tid över för det. Det öppnar sig möjligtvis lite luckor i almanackan när jag tar studenden om någon månad.

 

Jo det tycker jag också, tyvärr är det inget jag råder över utan det är våra kodare som tar hand om den biten. Sakta men säkert så närmar vi oss en fungerande sida :)

Yes-yes, bara det blir bra i slutändan så är jag den sista som klagar på att det dröjer. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...