Hoppa till innehåll
Anime.se

SlumberPArty ^^ (gratis mat till de första att delta)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 359
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Damn you ghos7!!! >(

du sabbade den sidan jag håller på med med din senaste, men jag postar den när den är klar ändå!

 

edit// klar...

http://img.photobucket.com/albums/v39/zaffe/page6-6.jpg

orginalet var att han skulle hjälpa Jessica upp ut hålet

men jag förökte ändra så gott det gjick efter Ghos7's senaste bidrag

tycker den funkar ändå, nästan >D

 

vi säger att den här sidan är en "inoffeciell" sida då ^^

 

edit// btw mustela och Vicious och er andra, jag ignorerar er inte...

såni vet >D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jupp, efter som jag redan har gjort så många sidor säger vi att den senaste jag gjorde inte hände, men den berättar lite om zaffes karaktär ändå!

 

Vi måste ha lite ordning här!!

ja men det är ju meningen att det ska vara såhär igentligen, och sånna här missöden får man typ räkna med, gör vi i turårdning lr nått blir det ju en "fortsätt serien" >D

 

exakt som min brosha sa!!! YO! (Ghost7) Ni behöver lite ORDNING!!! okok...annars hela party blir till....Bråk!

i partyn strävar man inte efter perfection, men man kan försöka kompromissa och försöka få det så förståerligt som möjligt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men det är ju meningen att det ska vara såhär igentligen, och sånna här missöden får man typ räkna med, gör vi i turårdning lr nått blir det ju en "fortsätt serien" >D

 

Du har en poäng där....du har rätt... men det var inte meningen att sabba din k? ber om ursäkt ;) Men jag ville posta min därför att jag ville få ut min kvinnliga char ut från hålet! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

btw mustela och Vicious och er andra, jag ignorerar er inte...

såni vet >D

 

skönt att höra, började bli lite orolig ;)

 

Min char kanske är bättre ninja än din Zaffe, lyckas gömma sig hela tiden :D

 

Börjar nog på en sida snart, och uploadar senare inatt. Men det kanske blir svårt att få in det rätt då det helt plötsligt händer en väldans massa saker runt omkring i huset just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

VET DU VAD JAG KAN KLIPPA min sida och behåller rutan där min char och din char snackar! går det då??! och tar bort där med jessica K?! Då fungerar allting då! behöver din svar....?!?! :O

nae, det är okej, då slipper jag ändå rita en serie när dem tar sig upp ur hålet igen >D

 

så zaffe är på benen fortfarande, och hans "pride as a ninja" är fortfarande intakt

 

 

Edit// >D

http://img.photobucket.com/albums/v39/zaffe/page7.jpg

mustela, vicious, ni andra, jag ignorerar er fortfarande inte XD

 

har ingen aning om vad Jessica har för ögonfärg Ghos7, hoppas denna duger >D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi måste ha lite ordning här!!

ja men det är ju meningen att det ska vara såhär igentligen, och sånna här missöden får man typ räkna med, gör vi i turårdning lr nått blir det ju en "fortsätt serien" >D

He he, jag vet, jag är en kontrollfreak :D

 

Men i denna tråden är det väll oundvikligt med mixups och olika fortsättningar på samma storyline. Gissa varför tomten hittills håller sig lite för sig själv B)

Men hey!, det är ju party! Det funkar ändå! Förvirringen är lite av charmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ruggit charmerande Mustela ;)

Funderade på att slänga in mina vackra "blobb karaktärer" här men sedan slog det mig plötligt att jag inte skulle kunna rita era karaktärer så det sket sig :P.

Men man kan juh inte vara bra på allt här i livet, inte för att jag är det på något annat häller, men ändå. Haha, jag håller på er gubbar, entertain me ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag gjort mitt intro. det ustpelar sig förvisso en liten tid bakåt. Precis efter twister matchen började utspelar den sig.

 

http://img.photobucket.com/albums/v640/ ... PARTY1.jpg

 

Här är biosarna för slöa människor som inte vill gå tillbaka i tråden och kolla.

 

Luke

Kate

 

Ursäkta slarveriet, mycket hastywork.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...