Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

tyvär har dattebayo laggts ner eller rättare sakt så har dom blivit tvugna >:) Iaf vad jag har förståt så har nåt unerversitet laggt ner dom... vet inte riktigt vad som menas men ni kan lässa mera på deras hemsida... tyvär får ja ginte ge er den för dom regler vi har på forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyvär har dattebayo laggts ner eller rättare sakt så har dom blivit tvugna >:) Iaf vad jag har förståt så har nåt unerversitet laggt ner dom... vet inte riktigt vad som menas men ni kan lässa mera på deras hemsida... tyvär får ja ginte ge er den för dom regler vi har på forumet

 

är egentligen konfunderad över varför universitetet inte stängde ner dem tidigtare, ja menar, det är dem som förser halva USA med anime... och universitet brukar inte vilja ha en olaglig slogan, eller? även om jag vet fler universitet/högskolor som gör liknande.

 

EDIT: stod inte så mkt om varför dem blivit blockade mer än: "Dattebayo HAS BEEN BLOCKED BY UNIVERSITY OF HAWAII. DEATH TO INFIDELS."

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tyvär har dattebayo laggts ner eller rättare sakt så har dom blivit tvugna >:) Iaf vad jag har förståt så har nåt unerversitet laggt ner dom... vet inte riktigt vad som menas men ni kan lässa mera på deras hemsida... tyvär får ja ginte ge er den för dom regler vi har på forumet

 

är egentligen konfunderad över varför universitetet inte stängde ner dem tidigtare, ja menar, det är dem som förser halva USA med anime... och universitet brukar inte vilja ha en olaglig slogan, eller? även om jag vet fler universitet/högskolor som gör liknande.

 

EDIT: stod inte så mkt om varför dem blivit blockade mer än: "Dattebayo HAS BEEN BLOCKED BY UNIVERSITY OF HAWAII. DEATH TO INFIDELS."

Tror nog bara det är så att personalen på universitetet bröt mot DB:s lagar och blev permbannade, så de ville hämnas :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså har sidan lagts ner d tror ja inte länger för d riktiga 73 kom ju ut i onsdags med 1 timme långt avsnitt

d vore rena undergången om dattebayo försvann från mitt liv

ja längtar te filler-avsnitten tar slut för då börjar d hända häftiga grejer mer avslöjar jag inte... >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag följer någon av serierna dom subbar men jag kan inte se att det står att dom har lagt ner. Bara att dom har blivit blockade från University of Hawaiis nät, om dom inte har sin server där så gör det ingen skillnad för er.

 

Edit: Kom också ihåg vad dagens datum är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Hmm... Undrar lite vad ni tycker om Bleach's nya intro. Själv tycker jag att den var för j*vligt dåligt rent ut sagt.

 

Jag tror att det var musiken som gjorde det. Jag menar, Bleach har alltid haft rätt ok musik enligt min smak, men för mig är den nya intro låten helt hemsk... :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Så nu har jag sett ända till eps 77... XO Tycker det är lite trök nu med Bountous och allt det där, fillers. Men dem är helt ok, fast tycker också animationen har gått ner litegrann i kvalitet. :/

Hoppas fillersen tar slut snart. Har faktiskt börjat tycka om Bleach mindre och mindre nu... När jag såg de första avsnitten så tyckte jag att Bleach var jättebra, men sen blev det lite tråkigare. Och det blir ju inte direkt bättre med fillers.

Fast karaktären Claude/Cloud är ju bara för het... XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så nu har jag sett ända till eps 77... XO Tycker det är lite trök nu med Bountous och allt det där, fillers. Men dem är helt ok, fast tycker också animationen har gått ner litegrann i kvalitet. :/

Hoppas fillersen tar slut snart. Har faktiskt börjat tycka om Bleach mindre och mindre nu... När jag såg de första avsnitten så tyckte jag att Bleach var jättebra, men sen blev det lite tråkigare. Och det blir ju inte direkt bättre med fillers.

Fast karaktären Claude/Cloud är ju bara för het... XD

Wow du har HELT rätt GinGirl!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, det verkar som att man inte är den enda som ogillar den här delen av serien iallafall.

Hela den här bountou delen känns bara som en utdragen del för att Ishida ska kunna återfå sian quincy krafter, kunde han inte bara ha tränat i 2-3 avsnitt så var det över med det, slängt in ett par lättsamma slice of life fillers och någon kortare filler story.

 

Aja, man kan ju bara se fram emot att fillersen i Fishcake snart är slut åtminstonde.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej nej, jag tycker Fishcake fillerserna håller högre klass än vad Bleach fillerserna gör.

Även om det inte går framåt storymässigt så utforskar dom åtminstånde karaktärerna och man får ta del av många olika händelser.

Bleach fillerserna däremot håller lägre klass animationsmässigt och något såhär utdraget som ändå inte kommer leda någonstans gör mig endera besviken, endera frustrerad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag sett narutos fillers men... hur som helst så är Bleachs fillers helt onödiga o tråkiga osv. gör hellre ett uppehåll i serien elelr nåt, för det här kommer aldrig leda till nånting, hade hellre sett att de gav upp letandet efter Aizen ett tag o bara gick i skolan ett tag istälelt för alla jäkla bountos, sen ahde det inte varit helt fel om Rukias uppväxt/skolgång hade varit lite mer utdragen...

Jag har inte förstått än om det är tänkt att hon är stark som en shinigami eller bara någon mittemellan typ. Dessutom tycker jag det är synd att alla vanlifa shinigami tekniker (vad de nu kallas) har kommit i skymundan av alla hundra oliak uppgraderingar på deras svärd >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...