Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

Något jag ville se som ett tecken på att fillersen var slut var denna del i openingen (som ni märkt är det alltid något unikt för varje avsnitt där):

 

pdvd0078lu.th.jpg

 

För er som inte läser mangan så är detta en karaktär som dyker upp där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
Blåser liv i denna tråd igen ;3

 

Ep.109 blir sista filler-avsnittet. Sen blir det för min del att följa Bleach igen :)

 

Tror du

Jag fick den känslan att det kommer en arc till med fillers :( kändes så i avsnitt 9 iaf... jag har dock inte läst mangan så jag vet försig inte... men vem var den där blondinen i slutet?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

Tror du

Jag fick den känslan att det kommer en arc till med fillers :( kändes så i avsnitt 9 iaf... jag har dock inte läst mangan så jag vet försig inte... men vem var den där blondinen i slutet?

 

Spoilat zvaar

Nupp, nu är det dags för riktiga storyn. Blondinen är beviset på det ^^ Han kommer bli en av de viktigare karaktärerna framöver.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler (manga spoilers)

Riktigt härligt att dem gått tillbaka till mangan. Finns så många saker man ser fram emot att se som anime.

 

Ishin & Urahara kommer äntligen få slåss lite. Renji & Ikkaku`s bankai, Rukia vs Grimjaw och Ichigo`s 10s hollow mode B)

 

Edit: Fixat B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

spoiler
Riktigt härligt att dem gått tillbaka till mangan. Finns så många saker man ser fram emot att se som anime.

 

Ishin & Urahara kommer äntligen få slåss lite. Renji & Ikkaku`s bankai, Rukia vs Grimjaw och Ichigo`s 10s hollow mode B)

mjo definitivt, men tänker lite på andra, du borde nog skriva spoiler för er som inte läst mangan än, bara spoiler är om du sett till senaste anime avsnittet...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hitsugaya Toushiro & Ukitake Jyuuchirou är två av mina favoriter.

 

Håller med, de två karaktärerna är riktigt bra (fast som tur är är min "fan-girl crush" eller vad man ska kalla det, på Hitsugaya över, jag var hemsk då (för ca ett år sedan) =P )

 

*kanske pyttespoiler men avslöjar eg inget*

Jag skulle vilja att Bleach gav lite mer svar än vad den har gjort hittills (i mangan, alltså, i animen har man inte märkt så mycket av det... än...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...