Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Oj, 111. Sjukt avsnitt.

 

Att Ichigos farsa också vara Shinigami var förvånande för mig som inte läst mangan då.

Jag märker även att dom bäddat in spoilerarcen i den riktiga storyn riktigt bra.

Spoiler

jo, var helt okej, men jag hade hellre sätt att filler figurerna försvann helt, bara poff

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

111 & lite runt om
Urahara vet att Ishin var shinigami. I mangan dyker urahara upp när Ishin slåss mot hollow och undrar ifall Ishin har fått tillbaka sina krafter (eller något sådant). Så jag tror att dem känner varandra ganska väl.

 

det där är inte bara mkt spoiler varning, det är nästa episode som detta antagligen kommer hända i, så "spoiler 111 och lite runt om" borde heta spoiler 112, eller manga spoiler...

 

ajja, jag bara tänker på andra, sjv så har man läst alla bleach som e ute.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

anime 112

Bra avsnitt med urahara och Ishin som förgrundsfigurer. Får hoppas att detta var det sista avsnittet med modsouls, tycker inte att dem tillför något.

 

Mangan 260(längre fram än animen)

Chad får visa att han är mer än en stor tyst kille. Hoppas han plockar ner sin motsåndare i nästa kapitel så vi kan gå vidare :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Yo, någon som känner till varför introt/outrot är annorlunda till avsnitt 106-109.

Samma låt men andra karaktärer om man lägger märket till det.

Den där knasiga lilahåriga tjejen som bär shinigami dräkt i introt. Verkar ha en stor del i introt och outrot som om den storyn precis skulle komma men sedan raderade de allt igen och gick tillbaka till det gamla introt/outrot.

Att bara radera karaktärer sådär som verkar ha stor relation till Ichigo.

Antagligen mer fillers de inte hann med men ändå, sorgligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var klipp från filmen som hade premiär vid den tiden.

 

som jag faktiskt väntar ivrigt på, även om den antagligen är ett enda långt filler avsnitt :( har sett en liten snutt med cam-kvalite, men det var så fruktansvärt dåligt att jag sket idet =(

 

013nw.jpg

 

 

lite bättre kvalite än vad jag minns men osubbad

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

argh!. De lyckades klämma in ett filler avsnitt :S förstår inte hur dem lyckas!

Tja... det var ju inte helt och hållet filler och jag tyckte de gjorde det bra att lägga in en filler där (och för att vara filler var det inte ett dåligt avsnitt, även om man kanske hade kunnat önska sig lite mer (men att få se Yumichika utan smink och så var ju trevligt =))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att karaktärerna mest står och glor på varandra verkar vara ett ständigt återkommande faktum i alla serier som visas en gång i veckan och som är uppbyggda av sjuhundrafemtioelva episoder, såsom Bleach och Naruto. Följer bägge två, så jag delar din frustration.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag inte förstår är hur man fortfarande kan klaga på att dom här återfallen av att karaktärerna bara står och titta på varandra. Det borde man ha vant sig vid ungefär vid 30-40 avsnitt in i Bleach och Naruto. Det är något som alltid kommer existera så det är bara att leva med det eller sluta titta(ja, jag kommer med att det är lite tråkigt och tillför lika mycket som grädde till fisk).

 

Avsnittet i sig var det inget fel på tyckte jag och dom kommande (121-122) kommer med stor sannolikhet bli intressanta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du har missat en del häftiga fighter och rätt intressant fakta men å andra sidan har du även sluppit dom här lite mindre roliga avsnitten som man gärna skulle vilja slippa men som jag skrev, det är nästintill omöjligt att komma undan dom sega inslagen.

 

Jag tycker dock du borde följa upp serien igen då FÖRST nu(enligt mig) börjar den bli riktigt bra och ska bli roligt att se hur allt löser sig för shinigami och co.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...