Hoppa till innehåll
Anime.se

Bleach


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 213
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

124

Jag som sett fram emot detta avsnitt ett tag nu pga Hichigo/Ichigo kampen blev grymt besviken hur dem gjorde den.

 

Kan vara att man läst mangan innan som gjorde detta till ett av de sämsta avsnitten i hela Bleach(bara dem sista 2-3 minuterna som det hyffsa till sig). Hoppas att dem skärper till sig i nästa avsnitt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

124
Jag som sett fram emot detta avsnitt ett tag nu pga Hichigo/Ichigo kampen blev grymt besviken hur dem gjorde den.

 

Kan vara att man läst mangan innan som gjorde detta till ett av de sämsta avsnitten i hela Bleach(bara dem sista 2-3 minuterna som det hyffsa till sig). Hoppas att dem skärper till sig i nästa avsnitt

 

 

124

minns inte så mycket om den striden faktiskt, har för mig att man inte fick se så mycket av den i mangan, får nog läsa det igen. Hur som helst så lyckades dem rätt bra med att trycka in den "okända", för mig, filler karaktären utan att förstöra alldeles för mycket, men visst det var helt klart ett filler avsnitt, eller ett ut drygat "vanligt" avsnitt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

125

Börjar komma någon vart nu i animen. Lite ändringar jämfört med mangan (Kenpachi) men det blev rätt bra i slutet ändå.Spoilers för kommande animeavsnitt
Ska bli intressant att se hur dem gör med Innoues inre kamp innan hon gär över till Aizen och killarna

 

Kapitel 274 (spoilers för animetittare)

Innoue`s karaktär verkar börja bli intressant att följa nu, sen att Ishida och Renji ska slåss tillsammans kan både bli bra eller bli en riktigt seg historia. Får se i nästa kapitel ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...