Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

kredzell

Hur många avsnitt av One Piece finns det?

Rekommenderade inlägg

Enligt ANN så har det sänts totalt 234 avsnitt av serien och några filmer (sju stycken tror jag, är inte säker)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Vad jag har sett subbat, så har jag sett fram till ep146 från en "pirat"-fansubbs...

sen är det något jävla stjärnskott som har hoppat och subbat avsnitt 234.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Vad jag har sett subbat, så har jag sett fram till ep146 från en "pirat"-fansubbs...

Jag sa inte att någon hade fansubbat den, utan att det har sänts 243 avsnitt i Japan.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag sa inte att någon hade fansubbat den, utan att det har sänts 243 avsnitt i Japan.

Det var inte riktigt vad han sa heller, utan att en randomsnubbe har subbat just det avsnittet. Finns ingen direkt kontakt med det avsnittet vilket gör det lite udda ^^

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

236 avsnitt varav det senaste visades den 19e juni, 6 långfilmer, 1 oav och ett specialavsnitt som följde med den tredje filmen. jag tror det finns ett till specialavsnitt också men är inte helt säker på de

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Det är en liten kortfilm om en fotbollsturnering mellan diverse One Piece karaktärer. Den är rätt så skojig, om än kort.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

ja har sett det mesta med one piece så här kommer en lista:

-finns väl sådär 250 avsnitt nu i japan

-finns 6 långfilmer med en extra kortfilm till var och en(är dock besviken på stilen i movie 6,miljöerna var bar men figurerna var skit.

det kommer en sjunde film i december nästa år.

-sett 2 tv specialer ska finnas 3 men har inte sett den,4:de tv specialen kommer vid årsskiftet...måste se den...

och jag vill rekommendera movie 5:the curse of the sacred sword

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu