Hoppa till innehåll
Anime.se

Highlander blir animé


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Kultfilmen Higlander ska bli animé, historien handlar om en odödlig krigare vid namn Colin MacLeod som letar efter personen som mördade sin älskade flera generationer tidigare. Serien utspelar sig i framtiden där det har inträffat någon slags naturkatastrof som har begravt stora delar av New York under vatten.

 

Mannen bakom projektet är ingen mindre än Yoshiaki Kawajiri som har filmer som Ninja Scroll och Vampire Hunter D bakom sig.

 

- Trailer (wmv)

- Källa

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Med trailern som utgångspunkt såg jag att det var lite halvamerikanskt tecknarstil samt att det verkligen inte har något att göra med de riktiga filmerna gällande karaktärer. Verkar bli okej.

 

Nja, det handlar om samma karaktär? Jag tror det blir hyffsat intressant och den lär ha en ganska hög kvalité med tanke på att de har en ganska stor budget. Men jag antar att filmen blir som alla de andra filmerna Yoshiaki Kawajiri har producerat; överfyllt med action och fantasifullt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1a highlanderfilmen var ju underbart bra, sedan blev de bara sämre och sämre. Hoppas att de svagheter som finns i de senare filmerna inte återspeglas i animen. Ja ja, häftigt med en highlander anime i vilket fall :), helt klart något att kolla in när det väl blir möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1a highlanderfilmen var ju underbart bra, sedan blev de bara sämre och sämre. Hoppas att de svagheter som finns i de senare filmerna inte återspeglas i animen. Ja ja, häftigt med en highlander anime i vilket fall :), helt klart något att kolla in när det väl blir möjligt.

 

Det finns bara två highlander filmer och det är nummer 1 och nummer 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...