Hoppa till innehåll
Anime.se

Någon som spelar Maple Story?


tomado
 Share

Rekommenderade inlägg

The only way Svempa, the only way

 

så sant... iallafall så har jag en liten gubbe nu som råkar vara i level 6 och heter Nuchuk!

 

Vilken server brukar ni spela på?

Jag brukar mest spela på den till vänster ... ehe... kommer inte ihåg vad den heter, men någonting med "S". Ch 19.

 

...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken server brukar ni spela på?

Jag brukar mest spela på den till vänster ... ehe... kommer inte ihåg vad den heter, men någonting med "S". Ch 19.

 

...

 

Jag har bara skapat karaktärer på Scania än så länge... Brukar mest vara på ch 3 (men ibland hoppar jag runt lite).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
Det kan dock verka rätt segt att levla när man använder kaststjärnor ...

 

Då skulle du bara veta hur segt det är att levla upp med en archer ^^''

 

OMG! Då vet du inte hur jobbigt det är att lvl'a med en Magician! Jag är i lvl 9 med min och han tar 1-3 i skada med svärd och dylikt. Fick precis lite magier som jag kan utöva med min gubbe. :D

 

Min gubbe

 

Namn: Kodum

Level: 9

Yrke: Magician

 

Jag har haft några gubbar och har nu startat min gubbe Kodum. Nu vet jag var jag ska lägga mina skills och dylikt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Oj det var läänge sen man spelade, kanske ska ta upp och spela lite, kanske har kommit massa nya uppdrag och så man kan göra på spelet :P

Det enda det duger till, ganska trist, inget story att tala om över huvud taget.

Tar cirka en miljon år att levla upp, plus att alla köra med samma builds på sina karaktärer oO...

 

Fast det är ju ganska kul att lira med fusk...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...