Hoppa till innehåll
Anime.se

Roligt uppvaknande........


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Bara så att ni vet gott folk, det är getingar som kan sticka flera gånger och bin som dör efter sitt stick. Getingar är de där med svart- och gulrandig bakkropp och bin är de där som är lite mer ludna. Bin är de som gör honung och bor i kupor, getingar är de om äter trä och gör getingbon som hänger på vinden.

 

Kan vara bra att veta, så att man inte gör bort sig.

 

ah...på nått sätt har jag börjat tro motstasen (som jag skrev förut.) men nu vet jag. (inte första gången zimeon rättar mig..) tack zimoen för att du är uppmärksam..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har själv inte varit med om det här (vilket är extremt bra) men för ett par års vaknade en kompis upp hemmma hos mig på ett rätt otrevligt sätt.

Vi var några stycken som hade sovit så hade en kompis bestämt sig för att fisa en annan i ansiktet, och det gjorde han. Problemet var att det inte bara var gas som kom ut.

 

Jag kan nästan inte tänka mig ett värre sätt att bli väckt på.

Åååh, jag älskar när det är bus som går snett. :D Vilket minne man kan prata om senare, va! "Åååh, minns du gången jag råkade skita dig i ansiktet?"

 

Tro mig, det är inget vi pratar om, killen satt typ i en halvtimma efteråt och såg chockad ut och sa, upprepade gånger "du bajsade på mig."

 

 

Det var hemskt att se, och torka upp

 

Och hur reagerade killen som... sket?

 

Han höll på att kvävas av skratt, jag tror aldrig ens han ursäktade sig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har själv inte varit med om det här (vilket är extremt bra) men för ett par års vaknade en kompis upp hemmma hos mig på ett rätt otrevligt sätt.

Vi var några stycken som hade sovit så hade en kompis bestämt sig för att fisa en annan i ansiktet, och det gjorde han. Problemet var att det inte bara var gas som kom ut.

 

Jag kan nästan inte tänka mig ett värre sätt att bli väckt på.

Åååh, jag älskar när det är bus som går snett. :D Vilket minne man kan prata om senare, va! "Åååh, minns du gången jag råkade skita dig i ansiktet?"

 

Tro mig, det är inget vi pratar om, killen satt typ i en halvtimma efteråt och såg chockad ut och sa, upprepade gånger "du bajsade på mig."

 

 

Det var hemskt att se, och torka upp

 

Och hur reagerade killen som... sket?

 

Han höll på att kvävas av skratt, jag tror aldrig ens han ursäktade sig

Det skulle jag också. :P Kanske jag skulle ge en liten ursäkt, men roligt skulle jag ha!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han höll på att kvävas av skratt, jag tror aldrig ens han ursäktade sig

Det skulle jag också. :P Kanske jag skulle ge en liten ursäkt, men roligt skulle jag ha!

 

Om det hade vart jag som hade utsats för det där så hade jag inte godtagit en ursäkt. dels hade jag nog gått berserk och slagit ner han innan han enns hunnit dra upp byxorna.=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han höll på att kvävas av skratt, jag tror aldrig ens han ursäktade sig

Det skulle jag också. :P Kanske jag skulle ge en liten ursäkt, men roligt skulle jag ha!

 

Om det hade vart jag som hade utsats för det där så hade jag inte godtagit en ursäkt. dels hade jag nog gått berserk och slagit ner han innan han enns hunnit dra upp byxorna.=)

Äsch, du måste ju tåla lite skoj. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han höll på att kvävas av skratt, jag tror aldrig ens han ursäktade sig

Det skulle jag också. :P Kanske jag skulle ge en liten ursäkt, men roligt skulle jag ha!

 

Om det hade vart jag som hade utsats för det där så hade jag inte godtagit en ursäkt. dels hade jag nog gått berserk och slagit ner han innan han enns hunnit dra upp byxorna.=)

Äsch, du måste ju tåla lite skoj. :D

 

skoj är kul, men skit brevid näsborren är inte ett skämt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimeon: Oj, hela högra armen? Det måste jag prova någon gång.

Testa även att sitta på dina ben i två timmar under en japansk téceremoni! Är man otränad kan man inte stå efteråt eftersom benen är totalt bortdomnade! XD

 

Sant! det gör så jäkla ont :D

 

Annars är det ju mysigt o vakna upp men kramp i vaden eller i baksidan av låret. Det är sjult hemskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Imorse vaknade jag av att min sovande pojkvän klämde mig på brösten.

 

Ägda.

 

om vi killar skulle vakna för att en kille klämer på våra "bröst" så skulle det nog vara värre..=)

har hört mer såna exempel där man har haft sex i sömnen. nåt som jag hörde på radion. killen sov och tjejen höll på för fullt och helt plötsligt vaknar killen med ett skrik. snacka om chock.. (hon trode han va vaken.) hörde att sånt kan bero på att man sover dåligt och är stressad..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Imorse vaknade jag av att min sovande pojkvän klämde mig på brösten.

 

Ägda.

Meh. Det var ju inte alls värre än att någon skiter en i ansiktet.

Nej, men antagligen mycket roligare... och det var ju det tråden handlade om. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En gång, en lördag för ett par år sedan, ringde det att jag skulle upp. Det var riktigt tidigt för det var mörkt ute och på vårkanten.

Jag fumlade med min väckarklocka och tryckte ner den. Ah, tyst... Nope, ringandet fortsatte. Och fortsatte hur mycket jag än försökte stänga av klockan och jag visste det var helg så till sist slängde jag den med full kraft i väggen.

När det bara fortsatte ringa förstod till och med min sömndruckna hjärna att nåt var lite fel.

 

Det var telefonen :sleep: och väckarklockan var tyvärr kaput.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nar jag var lite yngre, typ 13 lr nåt så sov jag och min kusin i min farfar gärststuga och då gjorde vi: "den som vakar först får väcka den andra kul" eller ja, jag vet inte om det är kul att vakna med att få ett glas iskallt vatten "under bältet" med en skogssnigel på pannan och tre på magen och först när man sätter sig uppmärker man att det låg marmelad på kudden. eller för han var det nog rätt kul....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm... jag blev stucken i halsen när jag var typ 5 bast, och efter det så skriker jag som en liten flicka när jag ser en geting, även fast folk säger att dom är ofarliga... jag vet nog vad dom där jävlarna går för...

 

Klockrent =).

 

Nåt som inte är särskilt ovanligt iofs, men fortfarande väldigt drygt, är att vakna upp till en (och endast en) fluga som drämmer skallen i fönstret på morgonen. Man vaknar av "bzzdunk"-ljudet och vänder på sig och väntar på att det ska tystna. Det gör det. Man väntar på nästa ljud. Det kommer inte. Man suckar lättat och somnar om, för att få hela händelseförloppet att upprepas till man går upp ur sängen och antingen slår ihjäl stackaren eller helt enkelt tar på sig kläderna för att stanna uppe =/.

 

Detta har hänt varje dag under hela veckan -_-;. Undrar var alla flugor kommer ifrån.. Och undrar varför det bara är en fluga varje gång?.. Jag tror jag drar det enda möjliga resonemanget, självklart är det en förbannelse. =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...