Hoppa till innehåll
Anime.se

Länka tilll bilden..?


K-chan
 Share

Rekommenderade inlägg

Om du bara vill länka dem snabbt och enkelt: http://photobucket.com/

Annars så har du ju www.deviantart.com - jag använder båda, till slumberparty så använder jag photobucket. Men om du öppnar upp en teckning i adobe photoshop (förutsatt att du har det) så trycker du på knappen File och sedan på "save for web" där du sedan kan ändra bredden (width) till 500pixlar, se till att constrain proportions är ikryssad bara. Om du gjort så så behöver du inte länka bilden, då kan du bara lägga upp den (men du behöver fortfarande hosta bilden på en sida, såsom photobucket).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Imageshack går bra också att länka dina bilder ^^'.....>_>

 

Jo, imageshack skulle jag rekommendera om man bara ska slänga upp en bild så snabbt som möjligt, men då måste man göra om samma procedur igen om man vill lägga upp bilden en gång till eller använda en annan länk. Visserligen kan man ju spara länkarna i anteckningar.. Aja spela golf, båda fungerar och det är ju huvudsaken :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...