Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad är det med japaner och damunderkläder?


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

Vad fan är det med japanska män och dam underkläder?

Ok jag kan i stort anta att detta här för det mesta bara förekommer i animer men, blöda näsblod, bli knallröda i ansiktet varje gång!

 

Jag jobbar i en butik och därför händer det ofta att under mina kassa pass att det kommer dam underkläder av olika slag.

Men inte fan börjar jag stamma "p-p-p-antsu!" varje gång, eller blir börjar blöda näsblod heller för den delen.

 

Är japanska män sexgalningar allihop eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och vi har isbjörnar på gatorna i Sverige, överallt! Vi svenskar är ju sexgalningar vi också, vi är blonda och korkade som alltid har gruppsex!! Hipp hurra!

 

Nää, vad jag hört så ska dem bara finnas på Stockholms gator. Annars så... Hipp Hurra!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

cainz...........................................................................................

 

På tal om näsblod, jag och Kasu fick näsblod samtidigt innan idag, helt utan anledning. Jag skrev av en dikt och Kasu satt på nåt forum.

 

(Byta samtalsämne is teh shit!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad fan är det med japanska män och dam underkläder?

Ok jag kan i stort anta att detta här för det mesta bara förekommer i animer men, blöda näsblod, bli knallröda i ansiktet varje gång!

 

Jag jobbar i en butik och därför händer det ofta att under mina kassa pass att det kommer dam underkläder av olika slag.

Men inte fan börjar jag stamma "p-p-p-antsu!" varje gång, eller blir börjar blöda näsblod heller för den delen.

 

Är japanska män sexgalningar allihop eller?

 

sexgalningar är de knappast, de är precis som Inkstaine skrev i sitt inlägg, att anime/manga har VÄLDIGT överdrivna inslag.

 

fråga: har du någonsin blöt näsblod under upphetsning? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...