Hoppa till innehåll
Anime.se

Till en tävling på Gaia


Izzy
 Share

Rekommenderade inlägg

Gick ut på att rita en killes och hans flickväns avatarer:

artcon25tw.jpg

 

Jag tycker nog att den "ofärgade" blev mycket bättre. Och en sak, jag vet om att killens armar ser ut som skit, och att det är helt fel, behöver inte nämnas XD Fägläggningen är gjord i PS 5.5, eftersom mitt CS har lagt av (av någon jäkligt dum anledning.. >:) )

 

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... ntest_.jpg

 

http://i2.photobucket.com/albums/y24/Is ... color2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhej en ny bild, kanske dags att skriva vad jag tycker om den/dem.

Det första jag lägger märke till är att killens högra ögonbryn från oss sett är mycket högre upp än vad hans vänstra är, när det borde vara tvärt om med tanke på vilket håll han vinklar huvudet.

Hans vänstra arm verkar konstigt placerad, som om hans underarm är för kort, du skulle ha dragit den mer innåt och trycks ihop underarmen lite mer så att man upplevde det som om man såg den framifrån.

Högerarmen ser däremon helt okej ut.

Angående kläderna och håren på figurerna så kan jag bara säga att det har du lyckats riktigt bra med faktiskt.

Det enda är att på den färglagda bilden på killens kläder så verkar du ha slarvat lite med ljuset, det plagget han har skulle bilda djupa veck och skulle därför ha skugga i sig i stället för highlights.

 

Men att jag har skrivit så här mycket betyder absolut inte att jag ogillar bilden, det betyder att jag gillar den så mycket att jag har tagit mig tid att kommentera den fullt ut.

 

ps. jag heter skatan milla på gaia

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dom har ju DJURÖRON, inte alls särskilt verkligt alls!

 

K.

 

1. Behöver det vara verkligt?

2. Det är ju sk. atatarart, där det går ut på att göra bilder så lika avatarerna som möjligt. Vilket betyder att du inte ska vända dig till mig ang. djuröronen.

3. Har du någonsin skrivit en snäll post? (inte för att den här var särskillt farlig, men jag har sett andra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att inte ha humor vore hundrafalt gånger bättre än att dras med din hemskt dåliga humor Korinthian.

 

Så du skulle ogilla om jag hackade på folk, förlöjligade deras familjer och kallade dom homosexuella och sedan la upp hela spektaklet på min hemsida?

 

Du är i sanning rätt person att sätta dej till doms över mej.

 

K.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inget våld här, bara några ord som tyvärr inte alls rör ämnet, fast ser ju dumt ut om jag inte svarar, och har vart bortrest tills nu. Så många ursäkter till detta icke-ämnesberörande meddelande Izzy.

 

Att inte ha humor vore hundrafalt gånger bättre än att dras med din hemskt dåliga humor Korinthian.

 

Så du skulle ogilla om jag hackade på folk, förlöjligade deras familjer och kallade dom homosexuella och sedan la upp hela spektaklet på min hemsida?

 

Du är i sanning rätt person att sätta dej till doms över mej.

 

K.

 

Det hela beror på hur man går tillväga. I vad jag skrev så säger jag inte att jag är emot det du antyder att jag är. Dock är jag emot det när det görs på ett fantasilöst och helt enkelt tråkigt och allmänt störande sätt. Gränsen är hårfin och du lyckas tyvärr hålla dig på fel sida. :P

 

I övrigt så är Daniel och hans medarbetare glada över att vi gjorde det där. Bra publicitet då vi gav dem fin reklam. Något de uttryckte i mailet de så snällt skickade till oss kort efter sidans lansering. http://lampan.sag.karlstad.se/~7nummer/ ... t/mail.txt

 

De skulle väl knappast ljuga? :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gränsen är hårfin och du lyckas tyvärr hålla dig på fel sida. :P

 

Som sagt håller jag inte din åsikt i saken särskilt högt, men det kanske jag inte uttryckte så tydligt.

 

Dock är jag emot det när det görs på ett fantasilöst och helt enkelt tråkigt och allmänt störande sätt

 

Och så länge jag underhåller mej själv är jag fullt nöjd, även om "humorexperter" inte tycker det är lika roligt som en utbredd analys av en låttext som i själva verket helt hänger på titeln av sagda låt.

 

I övrigt så är Daniel och hans medarbetare glada över att vi gjorde det där

 

Självklart visste du att det skulle få den effekten redan innan Bengt (antar jag att du menade) kontaktade dej - att jag inte förstod det!

 

Bra publicitet då vi gav dem fin reklam.

 

Jo, inget når ut till det svenska folket som en skoltidning från Sundsta - vart nu det ligger.

 

K.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...