Hoppa till innehåll
Anime.se

Tja, då börjas det..


everski
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej hej.

Tänkte jag skulle börja med att gnälla lite.

 

Är det verkligen nödvändigt att de tomma annonsplatserna är så otroligt synliga? Hade det inte räckt med att ha "Annonsera" eller något liknande i menyn istället?

 

.. sen de här snabblänkarna. Varför? De har ju ingenting med varken anime, manga eller den här sidan att göra.

 

"Anime.se - nordens största anime community" står det så fint högst upp på sidan, men det stämmer ju inte för fem öre. I varje fall inte än. Kanske skulle spara den tills sidan vuxit till sig så pass att det faktiskt skulle kunna vara sant?

 

Annars var det en bra start. Kämpa vidare, så blir det nog så bra så. :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Annonsplatserna är på g att fyllas, så de behöver du inte haka upp dig på speciellt länge. När det gäller formuleringen i toppen har du helt rätt. En av många saker som hängt kvar från min visionära utvecklingsperiod. Jag har ändrat den till en mindre stöddig formulering. ;)

 

Sen tycker jag personligen att "kritik" och "feedback" låter trevligare än "gnäll". :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...