Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon:05 1-3 november 2005, Uppsala


lendai
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

>_> JAg har nu sett till att lägga undan en 600 spänn till detta gyllene tillfälle, Och vill bara säga det att jag tänker vinna allt som går spelmässigt under uppcon
Muwahahaha!! Och sparring! Massvis av den! Jag och du skall slå ihjäl varandra!!!

 

Jag kommer ju SJÄLVFALLET!

 

Biljetterna skall beställas ikväll och det ser ut som om det kommer vara ett litet gäng jag har med mig från Luleå av dessa så tror jag att enbart tre utöver mig är registrerade här.

 

Jag, RockmanZero, Pallida_Mors och dawwe.

 

Men totalt kommer vi nog att vara sju till åtta pers!

 

Frukta mitt affro, det är större än någonsin!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men snälla herid, Jag vill inte dö T_T Min tid som impulsiv bråkstake är ej mer

>_> Du skulle inte ens behöva anstränga dig för att mosa mig

Va?! Heh, vad synd då. Jag får väl mosa dig utan motstånd då.

 

Nej, nej, skämt åsido. Jag kommer att vara på Uppcon, vi har nu blivit nio pers som skall dit, varav fem har betalat, tre skall betala idag, och kanske även det fjärde. Vi kommer nog att bo i Stockholm, och mest troligt kommer jag dra dit om det blir tråkigt på Uppcon.

 

 

Jaja, men det skall bli kul att träffa alla. Jag föreslår att vi går ut och äter GEMENSAMT någon gång under Uppcon. Så att vi kanske får träffa varandra och ha mer kontakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaja, men det skall bli kul att träffa alla. Jag föreslår att vi går ut och äter GEMENSAMT någon gång under Uppcon. Så att vi kanske får träffa varandra och ha mer kontakt.

 

AMEN brother! :)

Kanske på den rabatterade Kina-restaurangen? ;P

Se till att släpa med mig den här gången!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill verkligen på Uppcon.. Men har nog inte råd, har seminarie i Söderhamn helgen efter, vilket också kostar en slant. Men jag skall försöka jobba en massa innan dess så jag har råd. :)
200:-, saftigt värre :P

 

fråga vart hon bor..=) kanske inte bara inträdet som kostar..=)

 

nu ska jag själv beställa biljett..=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, tro inte att ni kommer undan från mig under Soul Calibur 2 turneringen, jag ska se till att vara i form tills dess.

Mahaha!

Jag kommer slå alla i SCII så hårt att ni inte kommer att kunna sitta på 3 dar. Bara så ni vet.

 

 

My ass!

Talim 4tw!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alla som tränger sig före i kösystemet till ddrmaskinerna skickas x antal mobs på >-<;
Vi får skaffa två biffiga vakter och lite inhägningar

och en elchocks pistol ;D?

 

 

Någon som kommer ta med sig en DS btw?

Man kanske kunde ha lite multiplayer fun ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...