Hoppa till innehåll
Anime.se

UppCon:05 1-3 november 2005, Uppsala


lendai
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vill verkligen på Uppcon.. Men har nog inte råd, har seminarie i Söderhamn helgen efter, vilket också kostar en slant. Men jag skall försöka jobba en massa innan dess så jag har råd. :)
200:-, saftigt värre :P

 

fråga vart hon bor..=) kanske inte bara inträdet som kostar..=)

 

nu ska jag själv beställa biljett..=)

Ah, tänkte inte på det...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 141
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Fördelning av biljettintäkterna

 

Till detta används pengarna från en helbiljett till UppCon:05

 

Lokaler 122,40 kr

Konventsmaterial + spel 19,40 kr

Biljetter 17 kr

Biografmaterial 15,60 kr

Reklam 15 kr

Priser 8 kr

Transporter 2,60 kr

 

Tänkte om någon var nyfiken! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har vi från Luleå beställt alla våra biljetter till Vandrarhem, Flyg och Uppcon. Allting är redo för avfärd....... När åker vi?

 

Bleh, det är många och långa dagar kvar till Uppcon, men vi väntar.

 

Hur som helst så kommer jag och mitt gäng på dryga nio till tio personer synas i tröjor som liknar den jag har på bilden tagen i slutet av Mars i min Signatur. Sedan hoppas jag att mitt affro hunnit växa sig än större så Jag kan skaka runt det lite hur som helst! Hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har vi från Luleå beställt alla våra biljetter till Vandrarhem, Flyg och Uppcon. Allting är redo för avfärd....... När åker vi?

.

 

Bah, vandrarhem, varför inte sova i sovlokalen ;P?

De blev väl hämmade från den förra övernattningen. Salen var något liten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilka salar är det som kostar så mycket? *nyfiken*

Framförallt är det konventslokalen Atrium som som står för det priset, sen gör ju de 5 biosalongerna sitt~ Lendai har ett mycket exaktare svar så vi får väl se när han kikar in. ^-^

 

Ser man på~

|

|

/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

700 besökare

Lokalerna kostar alltså exakt 85680 kronor? Vilka salar är det som kostar så mycket? *nyfiken*

 

Nej, du kan inte räkna så, eftersom vi har andra intäkter än biljettförsäljningen, såsom viss provision på t-shirts, bidrag m.m.

 

Konventslokalen kostar 21 600 kr /dag

Biografen har vi fått ett schysst pris på, 30 000 kr för fem salonger dagtid

Sen hyr vi ytterligare en salong kvällstid, som kostar 9 000 kr extra.

Totalt 103 800 kr

 

Även lokalhyra för övernattning kommer till, men ska förhoppningsvis täckas av de 20 kronorna som övernattningen kostar. Jag har ännu ingen exakt prisuppgift för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En glad nyhet är att vi inte längre bara kommer erbjuda spelande på dance dance revolution arkad. Det kommer dessutom att finnas möjlighet att spela DrumMania 9th Mix och Pump It Up Exceed 2, givetvis på riktiga arkadmaskiner och givetvis gratis~
delvis tack vare ikkari här på forumet som tar sig an att köra upp hela dröset mitt i natten ifrån göteborg (dessutom får han köra till göteborg ifrån hjo först). det blir många timmar det.

 

go ikkari! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har vi från Luleå beställt alla våra biljetter till Vandrarhem, Flyg och Uppcon. Allting är redo för avfärd....... När åker vi?

.

 

Bah, vandrarhem, varför inte sova i sovlokalen ;P?

De blev väl hämmade från den förra övernattningen. Salen var något liten.
Jag gillade inte övernattningen förra gången nej, inte för att jag sov så mycket men det spelar ingen roll. Men den huvudsakliga anledningen är att jag tänkte ha roligt i stockholm med mina vänner då inte uppcon håller måttet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frågor, frågor, frågor:

 

Jag har nu registrerat mig för andra gången på UppsalaKai eftersom jag hade glömt bort lösenord osv. Men när jag väl hade registrerat mig och fått mailet från UppsalaKai står det varken vilket användarnamn eller lösenord jag ska använda. Vad är dom?

 

Sen undrar jag också hur många biljetter som har bokats hittills.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frågor, frågor, frågor:

 

Jag har nu registrerat mig för andra gången på UppsalaKai eftersom jag hade glömt bort lösenord osv. Men när jag väl hade registrerat mig och fått mailet från UppsalaKai står det varken vilket användarnamn eller lösenord jag ska använda. Vad är dom?

 

Sen undrar jag också hur många biljetter som har bokats hittills.

 

 

Frågor angående medlemskap och biljetter skickas till biljetter@uppcon.com

 

Totalt har det bokats omkring 150 biljetter, varav ett 50-tal är betalda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ao då har man bokat men inte betalat eftersom man är för lat att gå in på internetbanken och sen leta upp engångskoder... men det är på gång, jag har planerat arbetet mycket grundligt...

 

aja men iaf, nån från sthlm som vill ha skjuts dit? om jag lyckas få loss en bil dårå, lite problem där mitt i veckan... om det vore under en helg så hade jag till 100% kunnat låna bil från jobbet, nu är jag runt 57% säker... och om jag inte kan så kostar tågbiljetterna bara 60 spänn o tågen går typ varje halvtimma... aja PM om du ska ha skjuts, det gäller att vara ute i god tid...

 

ifall jag fixar en bil så är det en 3.5 tonnare så det är rätt skapligt med plats för baggage, men max 800 kilo sammanlagt... najsast vore dock om jag kunde låna farsans jagga B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Frågor, frågor, frågor:

 

Jag har nu registrerat mig för andra gången på UppsalaKai eftersom jag hade glömt bort lösenord osv. Men när jag väl hade registrerat mig och fått mailet från UppsalaKai står det varken vilket användarnamn eller lösenord jag ska använda. Vad är dom?

 

Sen undrar jag också hur många biljetter som har bokats hittills.

 

 

Frågor angående medlemskap och biljetter skickas till biljetter@uppcon.com

Har skickat för länge sedan utan att ha fått något svar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share


×
×
  • Skapa nytt...