Hoppa till innehåll
Anime.se

Mer animé på Canal+


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

canalplushellsing.gifCanal+ fortsätter sin animésatsning efter ha visat den 13 episoder långa serien Kinos Journey, och som ni säkert redan har läst så är det Hellsing som kommer visas. Serien kommer förmodligen att sändas med japanskt tal(!) och svensk text då Canal+ hänvisar till japanska röstskådespelare i deras pressrelease där de även skriver följande om serien:

 

Vampyrer, demoner och spöken härjar i dagens England. Bara Hellsing-organisationen, ledd av familjens överhuvud Integral Wingates Hellsing (röst Yoshiko Sakakibara), är dem på spåren. Vampyrmästaren Alucard (röst Jôji Nakata), som kallas in för att bekämpa en ny farlig vampyrgrupp, har egna dunkla skäl för att intensifiera jakten. Han omvandlar polisen Seras Victoria (röst Fumiko Orikasa) till vampyr för att få hennes hjälp. Animén är baserad på Kohta Hiranos manga med samma namn; Umanosuke Iida och Yasunori Urata har regisserat.

 

Från och med den 5 september kommer Serien sändas på måndagar klockan 23.00, och följs sedan av repriser från Kinos Journey.

 

- Läs hela pressreleasen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag HADE canal+ för några månader sedan, kanske är ett år nu förresten. Men som de flesta har jag redan sett serien, det bästa är dock att det sänds. Men det kanske blir lite dubbelmoral över det. Är ju skönt att det inte är så stort som det är men ändå vill jag ha ett rullande filmschema på svensk tv. Jag kanske borde ta och röka en jolle och få stopp på allt tänkade...

 

Bra nyhet doccan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...