Hoppa till innehåll
Anime.se

Plagiat när det är som värst...


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

Ni måste bara se detta.....

 

Kolla först på denna länk. Lång -länk-på-bcmanga

 

Sedan denna.

http://www.bcmanga.se/index.php?1=teckn ... =omlararna

 

Sist denna.

http://hem.passagen.se/cocktail_13/ (Galleriet - Original Arts - The Beach)

 

Ser ni något samband? För er som inte förstått så har en tioårig unge snott en bild från en av de så kallade 'lärarna' på BcManga och lagt upp i Mangaskolan där lärarna ska hjälpa nybörjarna.

 

Kom igen, skratta med mig. Jag kan fan inte sluta. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, mest lal, InAction, efter du har skickat sidan började jag kolla runt i BCmanga och hittade 2 liknande bilder! Ni måste bara kolla dom här två länkarna!!

 

Länk

 

Sen frågar en person: "Åh, fy f*n va snygg!!! Jag som trodde att jag hade nåt att komma med, men icke!

Vilket program använder du för att färglägga?"

 

 

SEN bara kolla vad snubben har svarat: "Programet e ett Arkiteckt-program finns bara på sånna företag."

 

Sen kolla längre ner där en annan ÄGER SNUBBEN SÅ HÅRT! : "Sedan så gör man inte sådana bilder med ARKITEKTprogram. Du kan inte ens rita snyggt i ett sådant då de är gjorda för att göra LAYOUTER. För fan, lär dig åtminstone namnet Photoshop om du ska plagiera......."

 

*ASGARVAR* XD XD

HAN ÄR LOL!!

 

Länk

 

Den här behöver jag inte kommentera om, ni ser själva vad det är XD

 

Asså det här är bara urlöjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för idé med att sno från andra, ja vad häftigt, du kan klicka på den högra musknappen också, låt oss alla salutera den otrolige kopieraren.

*Suckar*

 

Det är väll ingen mening med att ta bilder från andra och säga att man har gjort dem, mycket bättre att rita nåt själv, då får man ju riktig kredit för det. Jag skulle inte ens kunna plagiera om jag ville, för jag ritar så fult så att alla skulle märka att jag snott den. ;)

 

See, thats a easy way of ensuring that you are not tempted to steal: By sucking ass.

 

Måste man fixa vattenstämplar på teckningar nu också för att de inte ska bli snodda av nån snorunge som tror att han kan hänka på någon annans talang. >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen kolla längre ner där en annan ÄGER SNUBBEN SÅ HÅRT! : "Sedan så gör man inte sådana bilder med ARKITEKTprogram. Du kan inte ens rita snyggt i ett sådant då de är gjorda för att göra LAYOUTER. För fan, lär dig åtminstone namnet Photoshop om du ska plagiera......."

 

*ASGARVAR* XD XD

HAN ÄR LOL!!

 

Trevligt att du tycker min lilla attack var rolig. Ja, jag är Denny på BcManga. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

händer i princip samma sak med folk som använder spel skapar programmet Game Maker. Man kan spara dem som .gmf filer , och vissa laddar upp sådana filer för andra folk att lära sig av . . . problemet är att vissa idoter bara tar den filer ändrar musiken och grafiken och säger:

Look what asom game i maked länk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BCmanga verkar vara avkomman av deviantart och lunarstorm, och tyvärr fått mest av lunarstorms gener.

 

Gillar verkligen tråden med bilden på Naru som är tagen från animen. Som om ingen skulle märka det ;D

 

"WOW, jättebra avmålat! T.o.m. artifakterna har du målat av!"

 

angående den första tråden: Att Kyoko2 har Darin som avatar gör honom/henne verkligen mer trovärdig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paddan Jag mår så illa haha, han är helt igenkorkad.

Programet e ett Arkiteckt-program finns bara på sånna företag.

 

Haha hahah CAD Morfg mmpppff ... hahaha, börjar nästan grina, hur många förstoppade idioter finns det? :rolleyes:

Den Jä*¤# har inte ens tagit reda på fakta, innan han begår ett brott sammt ljuger så förbannat snuskigt öppet. Spö skulle han ha !! >:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...