Hoppa till innehåll
Anime.se

Svempas Galleritråd -17/9 nya Knight & Your worst Nightm


svempa
 Share

Rekommenderade inlägg

Här är min nya galleritråd, och här kommer jag lägga bilder tills tråden dör (vilket jag hoppas att den inte gör :) *känner sig bäst på att rimma*)

 

Knäad

 

ninja djur

 

Closeup ninja djur huvve

 

Yoshimitsu-inspirerad liten (<.<) sak

 

Knight

 

Your Worst Nightmare (inte klar. inspirerad av God of War)

 

Your Worst Nightmare (closeup krigare)

 

Your Worst Nightmare (closeup djävul)

 

Kritik tack ^^ Konstruktiv eller ej kvittar!

 

Jag tar inte på mig något ansvar om ni inte kan se bilderna, eller om dom är suddiga/missfärgade. Det blir gärna så när man fotar med digitalkamera :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snyggt, snyggt orkar tyvärr inte kritta något nu kanske ikväll men det gömda är väl A:et +ring runt som du suddat fram mellan dem??

 

Det A:et ser jag också, men tyckte den var märkbar så jag nämnde inte den.. Men bara för att jag är så dum så är det säkert A:et som är det gömda >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det var då själva fan :3 skulle kritta dina bilder först men han inte för jag skulle på träning :P får väll ge dig nu då , är nyfiken på vad som kan hända när "deadmans-hand" hittar en penna ^^

 

aja här kommes das skit:

 

Knäad: Ser helt okej ut , ritgigt snygg ut faktist. Ända felet är kickarens ben som ser ut som tandpetare. Dem behöver lite fläsk ;)

 

Ninja Djur: det är i profil , men fortfarande bör den andra armen och benet synas. Annars ser det skit skysst ut.

 

Yoshimitsu-inspirerad liten (<.<) sak: Vill se dig säga "liten" i vitögat på den där saken. Ser rätt grymt ut med att den där jäkla armorn han har. Du som MMORPG-nörd bör nog veta att krigare med sådana hjälmar och detaljrik runsing oftast inte är på level 3 ;)

 

Knight (inte klar): Ja du en sak har du visat med bilderna. Dina russningar är feta som i helvete. Diggar designen lätt grymmt. Ser inga som helst fel med den.

 

sammanfattning:

Va fan ;_; jag ska ju vara bättre än dig på rita ju. Varför är du dina bilder ägande mina >_> fortsätt teckna ^^

btw jag bör få en VR-kaka för att kunna svara med kritik till alla dina bilder >)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yay! min första VR-kaka någonsinn :D

 

ja, jag kan väl också ge lite kritik då

 

1: oj oj, snygg bild men jag tror jag ser några fel iallafall den västra killens högra sko käns nog lite väl platt, en utav hans fingrar ser halvt amputerad ut (högra handen, långfingret) och den högra killaens huvud känns lite stort förhållande till kropp.

 

2: denna måste man ju bara älska fötter och händer på, men jag är inte riktigt säker på ansiktet det känns inte riktigt som det hör rill samma kropp

 

3: hujj! farligt snygg hela saken, tror bara att han är lite kutryggig eller något, men det är nog bara jag som fick för mig det nu.

 

4: meeen hur kan du vara så bra på rustningar?? har typ inget att klaga på förutom att du e för bra på armors, förresten kom du på designen själv??

 

om detta låter för flummigt för att läsas så är det för att jag har haft en alldeles för lång skoldag och alldeles för lite :P koffein (varning för stavfel också)

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar och bugar för kritiken :)

Killens "avhuggna finger" är egentligen bara böjt, och skon ser jag nu när du sa det att jag inte fick till så bra.

 

Knight bilden är helt © Svempa (jag) hehe! (altså jag kom på karaktären och rustningen själv ^^ Postar hela färdiga bilden snarast och gjör om detta till min galleri-tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men SCHEVLAR vad du ägde mig nu då O_o Oh Lord din knight ser nästan stulen ut. Fan du som sög så banned förut >_O Du har antagligen trimmat dig själv. Du blir ju bättre och bättre med hästlängder ^.^ Får man äran att ge dig en VR-kaka för grymm utveckling på kort tid? Förlåt om jag verkar lite n00big men den bilden var verkligen rigtigt snygg!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...