Hoppa till innehåll
Anime.se

Namn på animé!


CyberSphere
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan hoppsan alla glada, jag skulle villja veta namnet på en anime jag såg på webhallen när jag väntade på min tur.

 

Jag såg ju bara en kort bit, men det lilla jag såg kan jag försöka beskriva.

 

Det verkar som om att huvudpersonen var nån liten kille som red på en ren. En scen jag kommer ihåg var när han låg under en förvuxen varg (oh kunda inte lyfta av den helt) samtidigt som några bybor stod runt om med vapen riktade mot honom. Sedan så sa någon av byborna något (vet inte vad det var, det var inget ljud på och ingen text) och alla gick fram och hjälpte pojken.

 

Sen så fick man följa en annan person. Det var en flicka med röda kläder och ett spjut som tog sig igenom en skog med en typ gris/vildsvins liknade sak som var ca 20ggr större än henne. Jättegrisen var svårt skadad (blod överallt) och kämpade på så gott den kunde. Helt plötsligt så kommer det massa små spökliknade vildsvin som förföljer dem. Efter ett tag är de många och anfaller. De kommer nära den stora gris-saken och bara genom att de står där så blir den stora grisen full av något som ser ut som hål med meterlånga tungor i (tungorna står rakt uppåt och fladdrar). Flickan springer fram för att hjälpa, men hon blir anfallen och båda dör.

 

Sedan fick man se pojken igen, och han red nu på en stor varg genom (antagligen) samma skog.

 

Jag hann inte se mer sedan, eftersom det blev min tur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ när en skogsande, lr nåt sånt, blir ond så växer det ut sådana "tungor" på den för att typ vissa att den blir demon... svårt å förklara den varelsen blir iaf "possessed" av en viss tanke och blir typ ond, som en slags demon

 

 

det här var en rätt dålig förklaring nu när jag tänker efter, men hoppas du förstår ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...