Hoppa till innehåll
Anime.se

FF5 !!! ^^^^ (sepemulles galleri) (12/9)


sepeMuLLe
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 132
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Är det bläck eller bara hårt ritat, kan inte avgöra.

Sen så ser det lite kladdigt ut på sina ställen, men det är allt.

 

Kanske att svärdet är lite stort för skidan som hon håller.

Kanske bara är jag. :rolleyes:

 

 

Mjo som sagt är det en kladd (hårt ritat med 0.7 blyerts).

en mall för någonting som jag senare kommer att göra ^^

 

men tack för kommentarerna och ska tänka på svärd grejen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

hehe, denna gång var det med meninge, för personen i mitten är en blandning av 2 personer i bandet, basisten och gitaristen,

 

de är ganska lika, och det är därför som bas/gitarren inte har några strängar. för att då kan det lika gärna vara en bas som en gitarr (förutom på huvudet av den) ^^

 

men men ;D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Varför har du slutat att rita ansikten för... :( Ansikten är svåra, men nödvändiga för att bilden ska bli hel!

 

Hur som helst, senaste bilden!

 

Hon har för smala axlar, de är knappt bredare än huvudet och normalt sett tror jag att man räknar med ungefär ett halvt huvud till på var sida. Gjorde jag mig förstådd? ;)

Håret är jättefint, och bra design på kläderna också även om de ytterst bristfälligt täcker kroppen XD

Vänstra armen är bra, snyggt gjort! Hennes högra däremot ser ut att vara kapad vid axeln och sedan fastsydd i sidan ;) Tror att man borde se mera av armen för att få en lite mer naturlig vinkel på den.

 

Tummarna upp för sepeMuLLe!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för kommentarerna, ska ta och göra lite efter redigering och se om jag kan fixa till nått ^^

 

 

tanken med axlarna var att on trycker bak dem när hon spänner fram "bysten" ^^

 

men det blev kanske aningen onaturligt :D hehe,

 

sen så vet jag inte riktigt vad ängla vingar kan tänkas vara gjort av. ^^ som sagt har mycket mycket kvar på färgläggningen så den kasnke blir att se bättre ut sen. :) vi får se helt enkelt. kan hända jag gör om blinden på nytt, det hjälper att göra så ibland :)

 

tack tack och god jul! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det ser lite fräckt ut med ängeln där i mitteln :)

 

Iallafall ängeln där det skulle vara en ängel är riktigt snygg! gillar designen på vingarna, men tjejen behöver ett ansikte! ansiktet och uttrycket gör minst 50% av karaktären (tycker jag).

 

Bra jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den senast tycker jag var intressant värre.

 

Tycker att den ser ut som när man förvränger en bild av ett rum, som när det svajar för en person som är full eller på något annat sätt påverkad i tecknade serier. Det är iallafall en cool effekt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för kommentarer :)

 

Ängeln: håller på med ansikte och en ny design.

 

Tåget: mjo, när jag målar så är det oftast inga direkta avbildningar utan surrealism eller någon form av halv absurdism. ^^ om man nu kan kalla det för nått sånt, gillar iaf att förvränga saker :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fräck ^^

det enda jag ser med mutanten är att hans vänstra arm, alltså höger för oss tittare, ser lite skum ut med tanke på att den högra armens underarm är mycket längre än den vänstra, det gör att det ser lit skumt ut.

 

Men det kanske ska vara så för att det är ju en av hans abnormala kroppsdelar!

 

keep up the good work!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...