Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa spelet


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

Japp Galondir, grandia är ju riktigt kul faktiskt :)

Yay jag är alltid duktig på att gissa!.. eller nåt. (Jag har bara spelat 6:an, dock aldrig klarat det, tyckte nog det var rätt svårt, men spelade det mycket.)

Får se om jag hinner rätta ett snabbt svar, annars vet nog den som svarar att den har rätt så då är det ju bara till att fortsätta, ska nämligen iväg...

 

638324.jpg

 

EDIT: ja nu försvinner jag så :]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Joe & Mac var det ja! Visste att det hette Joe, (tack vare bilden) men vad den andra snubben hette hade jag glömt bort.

 

Angående den nya bilden så... ser den bekant ut. Får mig att tänka på Ninja Gaiden, men fienden där (eller vad det nu är) får mig sannerligen att tveka. Bah. Det är väl egentligen ett till spel jag aldrig spelat, antar jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp det är fel, ger lite ledtrådar.

 

-Spelet är till nes.

-Det är Taito som har släppt det men det är tillverkat av en annan utvecklare.

-Man styr fyra olika varelser med olika specialförmågor, t.ex. klättra på väggar, sväva.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Japp det är fel, ger lite ledtrådar.

 

-Spelet är till nes.

-Det är Taito som har släppt det men det är tillverkat av en annan utvecklare.

-Man styr fyra olika varelser med olika specialförmågor, t.ex. klättra på väggar, sväva.

 

 

är det släppt i eu och inte bara japan typ eller usa ? ..för jag har spelat mkt nes i mina dagar och har inte en blekaste om vad det kan vara

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gissatl8.jpg

 

Nu ska väl nån kunna klara det, om ingen har klarat det imorrn så byter jag till ett annat spel och då kommer det inte bli kul för er :)

 

 

nu när jag ser gubben tänkte jag först på kid icarus men sen så stämmer ingeting annat in

 

så jag chansa lite på samson tror det heter little samson till och med ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...