Hoppa till innehåll
Anime.se

Mai Hime, andra säsongen


Boda
 Share

Rekommenderade inlägg

Hmm, kan någon moderator köra en edit på trådens rubrik och lägga till "Spoiler-varning" så vi slipper skriva spoilerinlägg hela tiden? :D

 

Åh, jag hade rätt. Klassrepresentanten vill sabba för Arika o.O

Tråkigt att Midori är "ond", även om det verkar vara något som hänt tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 194
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

såg klart mai hime idag.. funderar fortfarande på om jag ska se otome också, lär väl bli så i slut ändan, anime-torka just nu :/.

 

btw, någon annan som lagt märkte till att den/det ni kallar för "arika" blir "Akira" om man tar det spegelvänt ? :D

 

bara nått jag snappa upp medens jag läste alla spoilers.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

word :D är nyfiken på vad för sorgligt som hänt en av de bästa karaktärerna genom tiderna

Hans brorsa nämnde något om att "blivit sliten mellan sina drömmar och kärleken". Har väl något att göra med att otomes inte får ha sexuella relationer eftersom deras nanomaskiner förstörs av detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sergey har väl inget med Mai att göra vad jag förstått. Snarare kommer väl Tate Yuuichi in i bilden samtidigt. Vem vet? Hon kanske har gett upp allt vad gäller Otomes och är kanske även emot hela denna typ av "soldater" som otomes är. I alla fall av det jag förstått :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...