Hoppa till innehåll
Anime.se

Genshiken DVD Box, vol1 och vol2 finns på webhallen


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

hur slipper du deras otroligt höga jävliga frakt ? ..tell me tell me

Jag bor 1 timmes kommunal resväg från butiken, eller 20 minuter om jag drar dit efter plugget? :D

 

fy fan för dig ;) ..

 

deras frakt gör så jag inte vill beställa därifrån den är ju för fan hemsk :(

40 kronor för en dvd är väl inte så väldans blodigt?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur slipper du deras otroligt höga jävliga frakt ? ..tell me tell me

Jag bor 1 timmes kommunal resväg från butiken, eller 20 minuter om jag drar dit efter plugget? :D

 

fy fan för dig ;) ..

 

deras frakt gör så jag inte vill beställa därifrån den är ju för fan hemsk :(

40 kronor för en dvd är väl inte så väldans blodigt?

 

jag betalar via postförskott så det blir 69kr .. och 149kr på paket och det är fan rån .. alla andra webbbutiker tar typ 19-25 kr via postförskott men inte webbhallen dom är för fan helt tröga när det gäller frakt via det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag betalar via postförskott så det blir 69kr .. och 149kr på paket och det är fan rån .. alla andra webbbutiker tar typ 19-25 kr via postförskott men inte webbhallen dom är för fan helt tröga när det gäller frakt via det
Jag har väldigt svårt att tro att det finns Internetbutiker som endast tar 25 kronor för en postförskottsförsändelse. Är det inte faktura du tänker på nu?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag betalar via postförskott så det blir 69kr .. och 149kr på paket och det är fan rån .. alla andra webbbutiker tar typ 19-25 kr via postförskott men inte webbhallen dom är för fan helt tröga när det gäller frakt via det
Jag har väldigt svårt att tro att det finns Internetbutiker som endast tar 25 kronor för en postförskottsförsändelse. Är det inte faktura du tänker på nu?

 

www.discshop.se tar 25kr i frakt sen fraktfritt över 600kr

www.cdon.se tar 25 kr i frakt ..

www.ginza.se tar 25kr i frakt

 

osv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ginza.se:

2. Postpaket: Ordrar som inte ryms i ett brev skickas som postpaket och hämtas ut på Postens utlämningsställe.

Postpaket med postförskott hämtas ut på Postens utlämningsställe mot kontant betalning.

Som exempel.

Sen måste du tänka på att större företag som Ginza.se och Cdon har speciella avtal med posten, eftersom de är en sån stor kund hos dem. Detta medför att de kan erbjuda en billigare frakt. Att säga att webhallen suger bara för att de har postförskottsavgift är ju som att böja sig fram och ta emot kapitalismen bakifrån :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ginza.se:
2. Postpaket: Ordrar som inte ryms i ett brev skickas som postpaket och hämtas ut på Postens utlämningsställe.

Postpaket med postförskott hämtas ut på Postens utlämningsställe mot kontant betalning.

Som exempel.

Sen måste du tänka på att större företag som Ginza.se och Cdon har speciella avtal med posten, eftersom de är en sån stor kund hos dem. Detta medför att de kan erbjuda en billigare frakt. Att säga att webhallen suger bara för att de har postförskottsavgift är ju som att böja sig fram och ta emot kapitalismen bakifrån :P

 

ehh så webbhallen är inte stort ? ..jag tycker det är precis lika stort som cdon och ginza.se och alla andra butiker .. ja jag tycker webbhallen kunde ha varit betydligt bättre om dom kunde vara som alla andra webbföretag och erbjuda sina kunder humana fraktpriser ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

www.discshop.se tar 25kr i frakt sen fraktfritt över 600kr

www.cdon.se tar 25 kr i frakt ..

www.ginza.se tar 25kr i frakt

 

osv

Ja, och det där är fraktpriserna när man handlar på faktura, inte portförskott.

 

Webhallens fraktpris på drygt 40 kronor är via postförskott och det är inte samma sak som faktura.

 

hmm men tillexempel så har discshop 25 kr på både postförskott och fraktura och och det är endast dyrare på postförskotten om man vägra fylla i hela sitt personnummer då tar dom en extra avgift .. annars är postförskottet på discshop 25kr ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

www.discshop.se tar 25kr i frakt sen fraktfritt över 600kr

www.cdon.se tar 25 kr i frakt ..

www.ginza.se tar 25kr i frakt

 

osv

Ja, och det där är fraktpriserna när man handlar på faktura, inte portförskott.

 

Webhallens fraktpris på drygt 40 kronor är via postförskott och det är inte samma sak som faktura.

 

hmm men tillexempel så har discshop 25 kr på både postförskott och fraktura och och det är endast dyrare på postförskotten om man vägra fylla i hela sitt personnummer då tar dom en extra avgift .. annars är postförskottet på discshop 25kr ..

 

sen kollade jag igen på webbhallen längesen jag handlade där ..och man kan ju inte ens handla via fraktura vad jag kunde se så man är ju tvungen att ta postförskott om man inte har visa/mastercard eller internetbank och då blir frakten 69kr och 149-199kr för paket dvs typ en anime box ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm men tillexempel så har discshop 25 kr på både postförskott och fraktura och och det är endast dyrare på postförskotten om man vägra fylla i hela sitt personnummer då tar dom en extra avgift .. annars är postförskottet på discshop 25kr ..

 

sen kollade jag igen på webbhallen längesen jag handlade där ..och man kan ju inte ens handla via fraktura vad jag kunde se så man är ju tvungen att ta postförskott om man inte har visa/mastercard eller internetbank och då blir frakten 69kr och 149-199kr för paket dvs typ en anime box ..

Discshop.se har kostnadsfri postförskott endast om den beställning man gör är över den kreditgräns man har och det är oftast 2000 kronor eller mer. Om du tvingas att betala postförskott för en DVD blir det 25 kronor i frakt och 50 kronor i avgift.

 

Det är därför billigare med postförskott hos Webhallen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...