Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime.se nämnt i nyaste Manga Mania!


Hampe
 Share

Rekommenderade inlägg

Min fina Manga Mania Nr. 9 2005 damp ner i lådan idag och läser på nyhetssidan om olika sidor på svenska.

Ser plötsligt texten:

Eller surfa över till anime.se "Sveriges mysigaste animecommunity", besök forumet och läs artiklar om piratkopiering, animehistorik med mera.

 

Kan detta ge anime.se lite fler medlemmar måntro ;P?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska bekänna lite färg och erkänna att jag upptäckte anime.se genom manga mania i fredags tror jag d var jag fick den. Tycker f ö att den borde skaffa fler serier eller längre böcker den räcker ju inte ens en dag suck. Nu måste man vänta till nästa nummer innan jag kan läsa ngn svenskt översatt manga (har inte pengar till mer än en manga tidning/pocket i månaden).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har premunerat på Manga mania sen 2 numret sedan 2004 men jag har inte läst de 6-7 senaste nummerna(har iofs slutat läsa serier/böker överhuvudtaget).

 

Vet inte varför det har blivit så, men det beror väl på att man jobbar så mkt och när man kommer hem så sätter man hällre på en anime eller spelar nåt spel än läser för att man är så trött...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...