Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet inte om detta hör till just denna kategori men jag kommer förmodligen inte vara inne på någon annan del av forumet än här så jag tar det jag vill här.

 

Jag har dåliga ovanor, min dåliga ovana i detta fall är att presentera mig när jag anländer till enn forum. Ja, ja. Jag vet att alla avskyr personer som bara gör en massa onödiga utfyllande inlägg. Men jag tror nog inte detta skall vara helt onödigt ändå.

 

Jag heter Oskar Vikström. Föredrar att kallas för Herid eller Oskar. Ibland även Heridu, men känner mig inte så bekväm i detta namn ännu. Jag är lite stel, som tidigare nämnts. Jag har nästan den totala avsaknaden av humor. Men det är egentligen inte sannt. Jag har en viss humor. Fast, annorlunda...

Jag är lite kluven också. Har något som kan liknas med två personligheter. Ibland fler men detta är bara beroende på hur "kåt", "ond" eller jag är eller hur "trött" jag är. Jag föredrar att oftast texta och att använda fullt språk när jag skriver, för jag anser det fult och slarvit att skriva med slang. Jag försöker så ofta som möjligt hålla på detta själv som klaga på andra som skriver så. Jag är rätt så ordningsam oskå. Strikt, och elak. Elakheten syns inte och lär inte synas om ni inte lär känna mig. Och ens då kan det vara osannolikt att du får se att jag är elak. Men jag är det, tro mig. Om du vägrar så lyssna på detta ordspråk; "Förvänta dig alltid det värsta så blir du aldrig överraskad."

Jag skriver noveller, och om personer är intresserade kanske jag kan publicera dom här.

Jag har även gjort ett eget rollspel och det komemr finnas mer information om det på www.nianze.com.

Hmm... Vad mer? Ja, inget för tillfället. Jag får väl tillägga senare.

 

Jag tycker synd om er för att ni måste dras med mig...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, det är väl trevligt med presentationsinlägg, tycker i alla fall jag.. :)

Jag antar att du är lite trött just nu, var lite småslarvfel i texten, hehe ;)

Annars tror jag inte det är så stort fel på dig.

 

Kan väl presentera mig lite kort också, så slipper jag skapa ny tråd för det (inte för att jag skulle göra det, brukar inte presentera mig på forum om det inte är någon som frågar), hum, men i alla fall..

Jag heter Karin (kallas för Skutty eller Snö), bor nere i Skåne och försöker alltid att vara så trevlig jag bara kan. Trevligt folk är ju alltid trevligast. ;) Jag gillar att skriva meningslösa dikter, kolla på animerade filmer av alla de slag och att läsa manga, med mera. Är även intresserad av rollspel och, väldigt intresserad av TV-spel.

Det var väl lite om mig iaf.. :)

 

Ja, hej hej på er allihopa.. och hej hej Oskar :)

 

En sista sak, jag kan överdriva med smileysar ibland, hoppas ni har överseende med det.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan Karin. Du skulle passa kamrat till min vän, han har TV-Spels mani och han tjatar för mycket om TV-Spel för min smak. Säger inget med förhållande att göra utan bara nämner att ni kanse borde prata av er med varandra... Så slipepr jag höra...

*Nods at RockmanZero*

Jag avskyr Smileys, men jag bryr mig inte om att andra använder dom...

Erat val torts allt...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej allihop!

Jag brukar inte heller presentera mig på forum, men när vi ändå är igång så...

 

Jag är mycket intresserad av anime och Manga, jag föredrara lite humoristiska serier framför helseriösa.

Jag är sjukligt intresserad av TV-spel och det mesta som har med det att göra.

Jag lyssnar på Jrock, mitt favoritband heter Dir en Grey.

När jag inte sysslar med något av ovanstående så brukar jag plugga japanska eller bara sitta och inte göra någonting, absolut ingenting, det kan vara skönt ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe jasså så nu ska man presentera sig åxå ^^

 

Daniel heter jag, ifrån Byn Munkfors mitt i värmland :D

Stora intressen är Kampsporter, Anime, Design och allt med Ordet Japan inblandat =)

Well jag är en bråkstake helt enkelt ;) >:D

 

Ni kan kolla in mig hemma när jag sitter framför datorn och bygger på hemsidan samtidigt som jag har LegendArena och MechG öppet, och även ser på Anime i Mplayer2 och har en fet lista med Jpop på stand by i winamp och typ 8 - 11 MSN fönster och även ICQ fönster öppna ibland >:D

 

Multi Tasking is my game B)

 

Hmm är väldigt duktig på att klaga och kommentera, kan aldrig hålla tyst om en åsikt och är en riktigt kramgo person i grund och botten, men det har ni inte hört från mig!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej Hej

 

Kul med presentationinlägg :)

Jag är en 18 årig kille som tycker om att titta på anime..

Sen gillar jag mycket musik, heavy metal , powermetal , jpop

och jrock och massa annat.

X Japan är mina största japanska favoriter :>

Sen tycker jag det är skoj att fixa lite med datorn..

Testa olika operativsystem.. bygga datorer mmm

Sen har man ju lirat lite dataspel också..

Jag spelar även lite elgitarr på fritiden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan givetvis inte låta bli att svara på det här inlägget, mest för att det är ett inlägg jag kan svara på.

 

Inte för att jag egentligen behöver skriva någon närmare presentation.

Jag är nog ganska lik Herid Fel, i grund och botten. (Jag ÄR väldigt ondskefull, vare sig du vill det eller ej.) Med den smala skillnaden att jag använder smileys.

Detta tänker jag dock skylla helt på en av mina vänner, en technofjortis som använder dessa monstruöst mycket.

 

Ni kommer endast att känna mig under mitt nick, därför behöver ni inte annat.

 

Hej. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är en kille på 19 år som bor i Stockholm men som kommer ursprungligen från småland (på köpet har fått en underbar dialekt alla uppskattar). Pluggar på en fotografisk linje (utökad gymnasiekurs på 2700 p istället för 2500p) är nu inne på den sista terminen och till hösten ska jag börja läsa på KTH för att bli civilingenjör (så är tanken i allfall). På fritiden brukar jag ta det lugnt framför datorn, spela lite biljard ibland med några polare som jag alltid får spö av, gillar att gå på bio, en kväll ute på en krog/klubb är inte heller fel, kan också påpeka att jag har ett stort intresse av historia och för att inte glömma Anime / Manga.

 

Ganska så nyfrälst inom Anime (cirka två år sedan), jag började fatta tycke för det och sen dess har det bara gått utför. Har även börjat läsa en hel del Manga på senare dar som har gjort mig beroende av denna underskattade konstform :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag diggar introduktioner. Javisst. Då kör vi då.

 

Hej. Jag heter Jesper, är 19 år gammal och lever i en "liten by" (7000 inv) som vill kalla sig Orsa. Ni har säkert sett Orsa Spelmän på bingolotto eller något åt det hållet, eller hört talas om björnparken i Orsa. Hur som helst, just nu pysslar jag med en himmla massa grejer.

 

På veckodagarna jag går praktik som datatekniker/nätverksadministratör på Orsa kommun. Rätt surt faktiskt, eftersom jag får 3000 spänn per månad och jobbar 8 timmar per dag, 5 dagar i veckan. På helgerna jobbar jag på Orsa Stadshotell, sitter i insläppet. Ganska slappt jobb, förutom på vintrarna då jag också är in charge of garderoben. Folk vill verkligen ha tunga kläder. Jag jobbar också ibland som lärarvikarie för grundskoleklasser och vikarie inom barnomsorg. Ett annat ganska löst jobb för 90 pix i timmen :).

 

Annars, när jag inte jobbar (vilket är rätt sällan) brukar jag spendera tid på film, musik, tv-spel, internetforum och en del rätt löjliga sporter. Löjliga sporter inkluderar bowling, dart och biljard. Har en grymt bred musiksmak som just nu är inne på ett varv med hardcore (Raised Fist, Refused, Cro-Mags).

 

Jaha. Ah, just ja. Förutom en förkärlek till anime spenderar jag mycket tid framför den briljanta tv-serien M*A*S*H. Det är grejer det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är så mycket tjej som man kan bli och jag sover inte!

 

Nå mitt namn är Maria men kallas Marion av omgivningen. Jag är 14 år för tillfället och bor på västkusten, närmare bestämt i Halmstad. Jag gillar anime, Tv-spel(typ Metal Gear Solid och Tekken, även Zelda), filmer och annat. jag är en rätt ordentlig besserwisser och messeschmidt och tål inte att folk rättar mig så bara passa er.. mer tycker jag inte att jag behöver säga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Åhå, skoj. Jag vill också presentera mig.

 

Jag heter Angel, bor i stockholm och pluggar samhälle. Jag är inte särkilt ambitiös i skolan, vilket kanske märks på betygen, men jag har ingen lust att vara ett misslyckande som många andra jag känner.

Jag läser gärna manga, tränar gärna taekwondo, spelar gärna gamecube och lyssnar gärna på bra musik.

bra musik; Dir en grey, System of a down, Sportlov, The knife, The Notwist, Manson, Malice Mizer, Wumpcut, Soilwork, Korn, In flames och så vidare.

 

Det var väl typ allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är så mycket tjej som man kan bli och jag sover inte!

 

Nå mitt namn är Maria men kallas Marion av omgivningen. Jag är 14 år för tillfället och bor på västkusten, närmare bestämt i Halmstad. Jag gillar anime, Tv-spel(typ Metal Gear Solid och Tekken, även Zelda), filmer och annat. jag är en rätt ordentlig besserwisser och messeschmidt och tål inte att folk rättar mig så bara passa er.. mer tycker jag inte att jag behöver säga

Ah! Grymt! Ännu en person som gillar MGS serien! :D

 

Jag ska skriva en presentation senare :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är så mycket tjej som man kan bli och jag sover inte!

 

Nå mitt namn är Maria men kallas Marion av omgivningen. Jag är 14 år för tillfället och bor på västkusten, närmare bestämt i Halmstad. Jag gillar anime, Tv-spel(typ Metal Gear Solid och Tekken, även Zelda), filmer och annat. jag är en rätt ordentlig besserwisser och messeschmidt och tål inte att folk rättar mig så bara passa er.. mer tycker jag inte att jag behöver säga

 

Du, jag är exakt likadan. Välkommen in i klubben, fast jag är pessimistisk, sjuk, vrickad och en massa andra saker också. Och vissa kanske kan intyga på att jag är ond med...

 

Måste bara tillägga. Jag hatar sovandet... Fast inatt måste jag sova. Sov ingen natten till idag. Är Sketa trött...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag är så mycket tjej som man kan bli och jag sover inte!

 

Nå mitt namn är Maria men kallas Marion av omgivningen. Jag är 14 år för tillfället och bor på västkusten, närmare bestämt i Halmstad. Jag gillar anime, Tv-spel(typ Metal Gear Solid och Tekken, även Zelda), filmer och annat. jag är en rätt ordentlig besserwisser och messeschmidt och tål inte att folk rättar mig så bara passa er.. mer tycker jag inte att jag behöver säga

Ah! Grymt! Ännu en person som gillar MGS serien! :D

 

Jag ska skriva en presentation senare :P

 

Ännu ett MGS-fan!!!

 

Jag heter John(jag kallas för John)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ah såna här trådar är trevliga :)

 

Well, jag heter Tove o bor i Visby. Jag är 25 år o jobbar som webprogrammerare.

Jag gillar att slappa, kolla på anime (neh?) o film, partajja, o nörda mig i allmänhet. Jag pysslar med boxning, målning, och skulptur på fritiden (som jag har alldeles för lite av).

 

Mina animefavoriter just nu är Naruto, Hunter X Hunter, och One Piece. Är inte lika förtjust i de "romantiska" serierna som fightingserierna.

 

Just nu ser jag fram emot att det skall bli sommar så jag kan ligga i gräset med en kall öl och titta på turisterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ptja kör väll en jag oxå då :)

 

Jag heter Jimmy och är 17 år och bor i en så kallad "håla" Iggesund.

Jag brukar titta på väldigt mycket på anime med mina polare med Projektor på helgerna, om jag inte sitter och spelar en cs match med klanen ;) Lyssnar väldigt mycket på Japansk musik som, Judy and Mary, Janne Da Arc, X-japan, L'Arc En Ciel, Malice mizer med mera!

 

hoppas vi ses på Dôgakon Återigen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LOL du HAR missat nåt :P är du inte medlem i mangakai?

 

Iaf... jag får väl presentera mig jag med...

Jag heter Maria :P jag bor här i Stockholm,

och jag gillar självfallet manga och anime.

Jag fyller 18 år om ca 1½ vecka eller nåt XD

och jag har en pojkvän från Grekland.

 

Andra internet namn jag använt: Sesshou

så inte alla animanga användare blir förvirrade :)*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kommer med en pres. på denna tråden snart... men nu måste jag logga ut... min mamma har bakat en paj... och jag e den enda som kan provsmaka den, alla andra stack innan de var för sent...

 

hahaha... skojar lite... men humor har jag... kanske ingen bra... men ändå... ^^

 

bra tråd Herid Fel... mycket bra faktisk... inte anime... men ändå...

 

ååå...shit nu ropar mamma...måste sticka!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ooh.. :] presentation!!

 

Tony heter jag och är en fjortis på 26 som bor i stockholm med min flickvän.

Älskar spel och manga/anime. Ritar lite manga när jag har tid (kanske efter att jag spelat ... och tittat anime.. mat? äh.. hinner inte)

Jobbar i spelbutik på dagarna .. och bor i en spelhåla på nätterna..

hm.. äh.. jag är nog rätt konstig igentligen nu när jag tänker efter.

Favvo anime är helt klart Naruto. men One Piece, Hunter X Hunter och Fullmetal Alchemist är helt underbara de med..

 

åh. jo.. jag är en jävel på att stava fel .. so dont bitch (stavas det så? ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nnngh! Försökte verkligen att bara strunta i det, men det går ju bara inte att skippa en tråd där man får presentera sig!

 

Är 23 bast, bor i.. öh.. norrland, ute i vildmarken. I en isborg. På tredje våningen. Har ett stort mått humor, men kan vara allvarlig också.

 

Bättre på språk än matte och om jag inte var så förbannat slö skulle jag lära mig japanska. Det finns bara för mycket att göra med tiden! De senaste veckorna har jag försummat att titta på anime... Förlåt! Jag skäms!

Har spelat datorspel, svamlat runt på olika forum, festat... och jobbat häcken av mig istället (200 timmar per månad är fan för mycket!).

 

Less singellivet, går och hoppas på att det dyker upp en drömbrud runt hörnet snart. :rolleyes:

 

Det var det.

 

Kan väl lägga till att jag har tittat på anime längre än vissa på forumet har levat, men skulle inte kalla mig otaku ändå. Jag har ett liv också. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skoj att presentera sig. :)

 

Jag heter Emil och är 14. Jag är uppväxt i USA, Japan, Danmark och Sverige, som jag bor i nu. (Stockholm). Jag gillar manga, men har inte läst så mycket än (månadspengen räcker inte så långt). Jag har heller inte sett så mycket anime. På fritiden tränar jag kampsport, spelar teater, sitter vid datorn, eller gör nåt tråkigt. Jag gillar att lyssna på rock och konstiga låtar..och tja det var väl allt då. Tack o hej. :D

 

Ah, jag hänger oxå på kampsport.se forumet. B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag heter Robin Henriksson, en ganska otrevlig glasögonbeprydd sak från Östersund. Är nästan 18 år gammal , men känner mig i sinnet som en pensionär. Lyssnar på Malice Mizer, Sopor Aeternus först och främst men annat slinker också ned. Jag är mycket intresserad av tvspel, men spelar helst musikspel från Konami på min japanska PS2. Sådär lite lagom alternativt. Glor på Anime på helgerna, då jag inte behöver plugga :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...