Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Moshimoshi!

 

Namn: Matz (för tillfället), men vill helst kallas Logain.

Ålder: 20

Bor: Timrå, Västernorrland

Intressen: Musik (alldeless för mycket, gärna tungt och deppigt, men det mesta går ner.), fota, shopping, WWII, naturen mm

 

Är rättså ny på anime, cirka 1-1½ år. Gillar att se dem flesta genres; komedi, action osv. Både mindre seriösa och helseriösa. Det varierar.

Ja, vill man veta mer så får man allt ta och skriva några rader! :)

 

Välkommen! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Antar att en presentation vore bra innan man börjar skriva på.

 

Heter Tobias men kallas för Tobbe eller Blixt(mitt efternamn). Är 19år och född i Lund. Bor fortfarande kvar och studerar på IT-gymnasiet(Jag har tagit 1 sabbatsår).

 

Intressen? Jag älskar Japan! Ska studera på en språkskola där i början på nästa år ifall jag kommer in. Pluggar japanska nu också men att lära sig ett språk gör man ju bäst i landet där dem använder det inte sant? ;)

 

Har kollat på anime i ca 4år och läst manga i 2år. Gillar både en rolig komedi och en seriös drama. Min lista sträcker väl sig på en 130 serier just nu men växer för varje vecka som går. Kommer aldrig att bli tillräckligt! :)

 

Även Tv-spel och liknande har jag stort intresse för. Skulle väl kallas för Otaku men icke skämmas för sina intressen!

 

Ha en bra dag och skriv ifall ni vill veta något mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ojdå..har visst missat den här tråden :surprised:

ajja, here it goes

Namn: Kim

Ålder: 18

Bor:uhm..Skåne..-.-

Intressen: Anime, photoshop, musik(mest metal men finns väl en del lugn musik me jag gillar), spel(både konsol & dator fast börjar tröttna lite på spelandet nu:), har även hållt på med en del olika sporter men nu känner/orkar jag inte me det mera.

Favoritanime: Finns så många jag tycker om men jag gillar Elfen lied bäst hittills;) Det här me manga har jag inte kommit in i riktigt än, har premurerat på Shonen Jump sen 2004 och läst nårra Tsubasa, annars inget:/.

 

Förövrigt går jag sista året på gymnasiet på el-programmet (ska bli skönt som fan att sluta) sen efter de funderar jag på att resa utomlands och skaffa jobb;) Men får se hur de blir. Hmm, kommer inte på nått mer att skriva så om ni undrar får ni väl fråga;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsh får väll posta här med ;) skapade konto för läääänge sen men formet va lite halvdött så jag tröttnade ^^ får se om jag stannar

 

Namn: Ruben

Ålder: 18

Bor: Göteborg

Intressen: Allt som har med japan att göra typ, Blogging osv. Lyssnar på nästan all typ av musik, men just nu e det Yuki Kajiura soundtracks, YUI, KOTOKO och Olivia Rufkin.

Har spelat lite Go på go clubben i GBG men tappade orket efter ett tag men e gärna med på en match om någon vill utmana mig (ligger runt 20k (15k KGS) så jag e ganska kass)

Favorit Anime Finns så jävla många som e favoriter så jag tar en från varje Genre

 

Drama/Romantik: Kimi ga Nozomu Eien / Suzuka

Action: Fate/Stay-Night / Fullmetal Alchemist (och bleach om fillers'en försvinner)

Sport: Hungry Heart Wild Striker / Major / Hikaru no Go / Hajime no Ippo

Komedi: Genshiken Eller Full Metal Panic Fumoffu tror jag...

Mecha : Gundam SEED

Övrigt : Death Note Mai Hime Mai Otome

 

Favorit Manga: Hikaru no Go, I''S, Angel Sanctuary, Suzuka, och NHK ni youkoso

 

Har missat massor med favoriter lägger till något nytt varje rad jag skriver men det får räcka ^^

 

Yoroshiku ne~ ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dra inte in mitt modersland i det här nu flaskis, men okej, var kanske lite hård i min bedömning, men ärligt om man är mogen för sin ålder så anser jag inte att man går omkring och skriver/säger bajs i varannan mening...

 

Ja, precis. Alltså, jag skriver bajs hela tiden. bajs bajs bajs!! XD XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...