Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Tänka sig, har varit här på anime.se sedan 2004 och har inte registrerat mig. Oh hemska öde! Aja, här är en liten presentation då. :P

 

Namn: Denny Lindberg

Nicknames: InAction, HerrBallong & Durr - Äh vad då? Det här är ju bara en handfull av de nicks jag brukat använda. :P

Ålder: Född 1987 - Använd ditt matematiska sinne.

Bor: Kolla under min avatar.

Intressen: Estetiska verskamheter; allt från tecknande till spelskapande. Musik och annat datorrelaterat går nog in också. (Så musikspel är en väldigt bra blandning.)

Personlighet: En arrogant, snarstucken och generös jävel som man inte ska debattera med; för han ger sig inte utan strid. ;)

Favoritspel, -serier och -låtar: Öh, det kommer och går. Jag tar det mesta som håller någotsålunda medelnivå eller högre.

Övrigt: Maktgalen moderator och smileymissbrukare. >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om vi vill vara som ni är, så vill ni vara där vi är... annars så skulle det inte finnas fler 08or än skåningar på bjärehalvön under sommaren :P

 

men sen å andra sidan så vill vi inte vara som ni heller för den delen... (det finns mkt fördommar mot 08 här nere... för den som undrade vill säga.),

Hata oss inte för nåt som funnits med sen skåne blev svenskt senast.

 

*akta er för svensken nu, annars kommer han å äter opp er.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Hej! Jag är sprillans ny här, det verkar fungera likadant här som på vilket annat forum som helst.

 

Fast vem vet vem som passar in i Sveriges Mysigaste Animecommunity.

 

Kanske folk uppfattar en som mer trevlig om man någonsin använder en smiley.

"Mitt mål är att vara en snäll och god människa, ses! :P "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tackar :).

 

Jo smileys kanske förgyller en text lite mer på det positiva sättet men en överproduktion kan bara vara jobbig.

Men på andra forum har det trots allt hänt att många tar en som en bitter otrevlig människa fastän så inte är fallet.

Kan inte alla ta för givet att alla försöker vara glada och trevliga. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen! :)

 

Sprid inte lögner och falska förhoppningar! Och så håller ni väl WoW-snacket till WoW-tråden? ;)

 

Neej! Alla är jättetrevliga, speciellt du sceleris. ;)

 

Och ja, jag brukar hålla specifika ämnen till dess trådar, oroa inte dig.:P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenixen alla anime/manga fans!

 

Jag är en kille, nej.. en tjej! som är 19 år gammal.. nej 32! och bor på behandlingshem, NEJ! Jag är igentligen spion som har alla möjliga identiteter, men jag tror jag igentligen är schizo.

 

Jag är igentligen en kille på 23 vårar och har varit anime/manga freak sen jag var ca 6-7 år. Det var på den tiden då Space Adventure Cobra, Silver Fang, Starzinger, Cyborg 009 m.fl. som regerade stort. Mitt intresse växte när jag vart 13 år när jag var över till en polare som visade alla möjliga slags serier.

 

Nu så kan jag inte precis säga vad som är inne för jag har en jävla massa animér/manger som svävar runt i skallen, men jag drar några ändå: Berserk, Hellsing, Welcome To NHK, Elfen Lied, Azudomanga Daioh, Wolf's Rain, Cowboy Bebop, Kenshin, BECK, Love Hina, Basilisk m.m.fl.

 

Om det är nån som har någon fråga om anime/manga eller nått så är det bara att skicka ett mess. Jag svarar så fort jag kan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kan också presentera mig, även om jag varit aktiv ett par veckor.

 

Jag studerar fysik på chalmers i göteborg, 21 bast. Jag har tittat på anime sen jag var ungefär femton, men har inte insett hur mycket det faktiskt finns förrns för kanske fem-sex månader sen.

 

Jag pratar flytande danska och jag gillar katter. Och orange, orange är den bästa färgen sen skivat bröd!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Danska ? :|

 

Jaja passar jag på att presentera mig själv också.

Är rätt kass på att vara aktiv i forum men här finns det så mycket intressant att läsa om så vi får se hur detta slutar =)

Jag är 17 år och läser den Data-Teletekniska linjen på GTIs gymnasieskola i Göteborg.

Jag har kollat på animé hela mitt liv men har inte vetat att det var en egen sorts tecknad film förrän ett par år sedan, innan var det bara tecknat alltihop.

Mina intressen i övrigt är att slänga bort min ungdom i Warcrackträsket (lvl 70 gnome mage på The Maelstrom för den intresserade) och att odla en mage (har inte lyckats än men det kommer).

En av mina mest egna drag är att det är omöjligt även för mina vänner att märka om jag är sarkastisk, ironisk eller bara ljuger i övrigt (inte för att det händer men men) för jag talar i stort sett alltid med en löjligt finurlig röst.

 

Annan kuriosa om mig är att jag aldrig sätter punkter eller kommatecken där man skall och detta medför att t.o.m jag kan ha problem med att läsa mina posts som ofta blir överdrivet långa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. :)

 

Jag är 18 och bor i en inskränkt stad kallad Sigtuna. Jag tittar på anime, men läser inte mycket manga pga att jag har så mycket annat att läsa, som skön litteratur osv. Samprogramet går jag, inriktning ekonomi. Snus och cigaretter är en annan hobby, och så dricker jag kanske litet för mycket, whisky är min passion.

 

Jag skulle helst vilja leva på 50-talet eftersom jag älskar musiken och kläderna där ifrån ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej. :)

 

Jag är 18 och bor i en inskränkt stad kallad Sigtuna. Jag tittar på anime, men läser inte mycket manga pga att jag har så mycket annat att läsa, som skön litteratur osv. Samprogramet går jag, inriktning ekonomi. Snus och cigaretter är en annan hobby, och så dricker jag kanske litet för mycket, whisky är min passion.

 

Jag skulle helst vilja leva på 50-talet eftersom jag älskar musiken och kläderna där ifrån ^^

Jag har sett John Fogerty (sångaren i CCR) live i Helsingborg!;D fast det är lite senare än 50 -talet hehe, men endå!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...