Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej och välkommen Alice. Ska flytta till LKPG snart och tycker om ditt namn väldigt mycket. :rolleyes:

 

Tack tack :P. Kul att du ska flytta till LKPG, ganska bra ställe ju (!)

Lär ju vara bättre än här iallafall. God Jul! :)

 

Det är väl inget fel på Oskarshamn? Aälkommen förresten, Alice!

Jo, eller, det är folket här som det är fel på. Jag drar medans jag fortfarande har lite vett kvar och livet i behåll.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej mitt namn är ujkmop. Nej jag är inte döpt till ujkmop, även om mina föräldrar är sinnessjuka. Är det ärftligt? Tyvärr är de inte tillräckligt sjuka för att förstå mitt behov att få testa min banan. Om de hade förstått hade jag upplevt dem som helt friska. Uppenbarligen nån sorts moment 22. Livet är underbart.

 

Några grejer jag undrar är:

Om det finns fler serier med samma blandning av action och filosofiska / samällsbyggnad samtal som ghost in the shell

 

Om tjejer verkligen är KÅTA. Om de också sitter och tänker på sex under meningslösa lektioner.

 

Till sist jag är nyss fyllda 18, intresserad av programmering, sugen på att spela tennis lr nån annan racketsport.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Golge. Första gången jag såg den var jag häpen, minst sagt.

Han är en riktig gentleman.

 

Men så var han också muskelbyggare. Jag är som de flesta killarna på ett forum som detta ganska tanig. Är iofs en bra bit över medellängd kanske skulle dra till nåt ballt land och skaffa steorider. Fast förtvinar inte testiklarna vid regelbunden användning. Hm ingen hållbar lösning direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Jag snublade över den här sidan när jag sökte efter "stift pennor". Konstigt va? Visste inte äns att den existerade. Men nu är jag iaf registrerad och jätte intresserad av att prata med andra "Anime/Manga" - "fans"

 

 

Jaha, Lite kort om mig då.

 

Jag heter Sara, är 21 och bor i Eskilstuna. Jag har tecknat "manga" i 4-5 år. Jag tittar tyvärr inte så mycket på Anime längre, Har väl blivit lat och inte orkat kolla upp nya Animes. Men man kan nog få massa tips här.

 

Jag tycker nog mest om o teckna. Hmm. Vet inte vad jag ska skriva mer. hehe. I vilket fall som hellst.

 

Hejsan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Tjena, tjena. Äre Timotei2 vi har att göra med alltså? Nej, men kul att se fler manga/animéintresserade från Lund. har själv bott där några år så. Just nu är jag i Malmö tills på söndag.

 

Det vore kul om du ville hänga med mig, timotei och M någong gång. Langa msn så snackar vi mer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Hej...

Jag har ett tag funderat på att leta upp en forum där det diskuteras anime/manga, tv-spel osv men inte orkat leta upp det men nu så har jag uppenbarligen gjort det eftersom jag hittat hit...

 

Jag är en ung man (om man nu vågar skriva så) på 23 år som bor i Skåneland.

Jag är iaf intresserad av bl.a tv-spel (gärna japanska TB rpg men tyvär finns det inte allt för många till min xbox360 men det kommer ^^) ser gärna på anime samt gillar att läsa manga.

Har dock bara läst Rurouni Kenshin eftersom jag inte gillar att läsa på datorn och det är den ända som jag fått tummen ur och köpt.

Jag tycker dock även om att träffa träffa vänner och vara allmänt social men på vardagarna blir det mest tv-spel och anime på kvällarna.

 

Min musiksmak är främst elektronisk (för den som undrar) men jag skulle väl våga påstå att jag kan lyssna på det mesta när det väl kommer till kritan.

 

Nu tänkte jag inte göra denna presentationen allt för lång jag ville bara säga hej och upplysa er alla om att jag är ny på foumet och jag hoppas att jag ska trivas och kunna delta i olika diskussioner och annat här på forumet.

 

Jag tackar iaf för mig och är det något som någon undrar över är det bara att fråga här eller så skicka iväg ett pm (inte för att jag tror det är så många som är intresserade av att fråga mig något men ändå)

 

mvh

/Pthia

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ska väl presentera mig också =)

Heter Jonathan och bor i Märsta.

Halvkonstig snubbe på 19 bast (20 i juni)

Behöver jag nämna att jag gillar Anime? =)

Lyssnar väldigt mycket på Musik och spelar EQ2.

Hursomhelst vill ni ha någon mer detaljrik information får ni nog pm'a eller nånting =S

Känner mig inte alltför kreativ idag ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...