Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

tänkte väl ta och presentera mig lite då.

heter Linus och bor i närheten av örebro och har kikat runt lite på forumet innan och har kompisar som är med här (Mullvad3n bland annat) och har äntligen fått tummarna ur och registrerat mig och jag tror jag kommer trivas här för det verkar finnas många trevliga människor här som har samma intresse som jag (anime, manga och allt runt omkring). Är det nått ni undrar så är det bara att fråga så ska jag svara så gott jag kan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Haha, alltså jag kan ju likväl presentera mig. :'>

 

Jag heter Sara! Sveriges ovanligaste förnamn, lätt att komma ihåg osv typ. Jag är sjutton år, bor i stockholm fast i sollentuna då. Blir klar med andra året på natur ma/da om typ en vecka? YESS?! o/ Natur Ma/da är naturlinjen för folk som inte förstår kemi. Anledningen till att jag skriver här är för att jag har idlat irc kanalen ett tag. o/

 

Sedan så spelar jag mycket tv-spel och spelar just nu Eternal Sonata till 360. Ska ta upp IIDX igen nu när gold har släppts med.

 

Men eftersom det är anime.se kanske man ska säga något om anime också. Jag tycker att mecha är helt fantastiskt, speciellt människa, maskin och missiler. Just nu följer jag Code Geass och Macross Frontier. Är otroligt glad att Macross har lagt ned biljontals pengar på att fixa snygga missiler med mycket ljus! Annars så tittar jag just nu på Nodame Cantabile Live Action. Sen tittar jag på house M.D, som fick säsongsuppehåll igår. Vilket får mig att vilja gråta! ;_;

 

 

Annars så sysslar jag med orange pop café! Vilken fest!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Välkommen!

 

Och som flaskis skrev, känn dig som hemma! Dvs, peta storebror Sceleris i naveln, ta pappa ava på magen och skratta och tryck ner lillasyster flaskis så gott du kan. Med andra ord, välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha...presentation...kan väl börja med namnet....Robert.

21år gammal från Göteborg. Har varit intresserad av Anime & Manga i ca. 6år nu. Började med Dragon Ball-mangan och animen. På fritiden sitter jag mycket framför datorn och antingen spelar Age of Conan eller tittar på nån skön Anime.

 

Musik är väldigt viktigt...speciellt för mig som sitter i en bil 8-13 timmar om dagen (kör budbil) så det blir en del metal men även annat så som reggae, house m.m.

 

Ska iväg till Sweden Rock Festival om några timmar (hmm...dax att gå å lägga sig kanske...) vilket kommer att bli grymt kul.

 

Om det är nått ni tycker att jag har glömt att skriva är det bara till att fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag är ju ganska ny men inte presenterat mig.

 

Ja, jag heter Ali kommer från Somalia men är född i sverige. Jag är 13 år och uppväxt med Pokemon (min första anime ^^) Ska börja i 7:an iår, och slösar mitt liv på spel och lite anime. Så jag kanske är otaku inom spel. ^^

 

Btw pokemon = epic win.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Hejsan, mitt första inlägg här :P. Mitt namn är Martin eller Ise, det är ett Ukrainskt namn som min pappa gav mig , men jag kan heta båda. Mina intressen är att kolla på anime, sitta vid datorn, själv så läser jag inte så mycket manga.. Det var väl allt? Hoppas jag trivs i detta forum

 

Edit: Jag är också medlemd i Animecka och där heter jag Tthekiller163 :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...