Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Inte för att någon bryr, detta är enbart för mitt eget höga nöjes skull.

 

Jag heter Jasper i förnamn, som antagligen framgår i nicket.

Efternamnet behåller jag anonymt, av rädsla för ev. Animégalna mördare.

 

Till åldern är jag 11,vilket kan tyckas är ganska lite. Har annars en tendens att skriva att jag är yngre än vad jag egentligen är, dock inte i detta sammanhang.

 

Mina intressen är givetvis Manga/Animé, TV-spel, tecknande, och allmänt slappande utgör annars en stor del av min vardag.

 

Alla som ser mig förblindas av den skönhet jag utstrålar. Har blivit erbjuden ett tjog med erbjudanden om modelljobb, mitt mest exklusiva hittils är "Nasses Bebisblad"

 

Singel är jag. ;)

 

OBS! vissa delar av presentationen är inte riktiga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jahaja, det är nog på tiden att jag presenterar mig nu.

 

Mitt namn är christopher men kallas tydligen för "chrippa", 13 år är jag också.

Det jag gillar är väl att vara ute och gå o lyssna på musik, tillbringa tiden vid datorn, spela tv-spel, åka inlines, och till sist Manga och Anime.

Artisterna jag lyssnar på är väl, just nu Within Temptation, Metallica, Slipknot, Korn, Nightwish, Rammstein och även Dir en Grey.

Bor gör jag hemma, tillsammans med dom andra som också bor här.

Har väl inte varit medlem på något annat anime/manga forum innan..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Name>=> Yami

Ålder>=> 18år och några månader +

Attityd>=> Elak mot de som är elaka mot mig...

Work>=> Proffesionell cosplay'are + EB-Games

School>=>Tumba Gymnasium på linjen, Grafisk Kommunikation 3:e årdet

 

Intressen>=> Proffesionell cosplay'are , LAN, Tv-spel,

Festa, Shopping, Sy, Designa, Dansa

 

Bor>=>Tumba/Sundbyberg

Klädstil>=> HipHop, Street, Korta kjolar, Massor av bling-bling!

Utseende>=> Blågröngula ögon, Kort Blont hår

Gör mest>=> Äter! ^^v

Favo Food>=> Italiensk mat

Musiksmak>=> Dancehall , Hiphop, Acid

Musikfavoriter>=> Dj Vision, Jin, J-Kwon, Chingy, N.O.R.E , Dr Deal,

Film>=> Splatter/Skräck/Gore

 

Starka sidor>=> Ledare, Säger alltid vad jag tycker,

Riktigt Party-animal.

 

Svagheter>=> Godtrogen, förlåter folk för mycket,

Måste äta var 3:e timme annars blir jag sjuk.. -.-

 

Fav citat>=>

Whoa!! Youre shooting a gun at your imaginary friend, who is standing in front of a van loaded with 400lbs of nitroglycerin!

° Fight Club

 

Hett just nu>=> Jobbar med tre nya cosplay dräkter.

1st till Uppcon

2st till Dougacon

 

Dricker>=> Inte Kaffe, Inte alkohol!

 

Ogillar>=> Copycats, rökning, alkohol, japan-nördar,

anime/manga nördar som skriker KAWAIIII stup i kvarten, datorer som krånglar, wannabies av alla dess slag, Ecchi anime/manga.

 

 

Gillar>=> MAT av alla dess slag!, min Pink GBA, fester, konvent, cosplay, killkompisarna(gillar inte tjejer som polare! Blää!) , LAN, kläder, smycken, tv-spel.

 

Vill just nu>=> INTE gå ned en gram till i vikt...(Cp förbränning!)

 

Nått ni mer vill veta får ni väl fråga, OM jag nu glömt något! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Diabetes? :|

 

Nope har för HÖG förbränning så jag blir hungrig var 2:a timme och jag går inte upp en gram i vikt. T_T

Därför jag gärna skall äta saker med höga fetthalter eftersom jag förbränner allting så fort. Har vägt nu 50kg sedan jag gick i 6:an.

People say I'm lucky men det är asjobbigt på sommaren, får hela tiden trycka i mig godis och läsk för att få i min socker.

 

Annars Yami svimmar..Det undviker jag gärna! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ogillar>=> japan-nördar

Vad gör Du här då? ;P

Det är iofs. ett animé(manga)forum, bara för att min gillar animé betyder det inte att man älskar Japan.

Man kan t.ex. gilla Kåbojs utan att älska Amerika.

 

Jag är inte en Japannörd, men jag tycker dock att ett besök i landet skulle vara intressant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är iofs. ett animé(manga)forum, bara för att min gillar animé betyder det inte att man älskar Japan.

Man kan t.ex. gilla Kåbojs utan att älska Amerika.

 

Jag är inte en Japannörd, men jag tycker dock att ett besök i landet skulle vara intressant.

 

word! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Diabetes? :|

 

Nope har för HÖG förbränning så jag blir hungrig var 2:a timme och jag går inte upp en gram i vikt. T_T

Därför jag gärna skall äta saker med höga fetthalter eftersom jag förbränner allting så fort. Har vägt nu 50kg sedan jag gick i 6:an.

People say I'm lucky men det är asjobbigt på sommaren, får hela tiden trycka i mig godis och läsk för att få i min socker.

 

Annars Yami svimmar..Det undviker jag gärna! ;)

 

ja du, jag är kille och är en 184 cm lång och väger 50 kg och käker konstant, går inte up :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Diabetes? :|

 

Nope har för HÖG förbränning så jag blir hungrig var 2:a timme och jag går inte upp en gram i vikt. T_T

Därför jag gärna skall äta saker med höga fetthalter eftersom jag förbränner allting så fort. Har vägt nu 50kg sedan jag gick i 6:an.

People say I'm lucky men det är asjobbigt på sommaren, får hela tiden trycka i mig godis och läsk för att få i min socker.

 

Annars Yami svimmar..Det undviker jag gärna! ;)

 

ja du, jag är kille och är en 184 cm lång och väger 50 kg och käker konstant, går inte up :P

 

Bra, då har jag minst två stycken att äta med på uppcon XD. Äter också rätt mycket men går inte heller upp i vikt, det är ganska jobbigt faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OT: Då bestämmer vi att vi träffas och äter nån gång under uppcon då^^

Hoppas verkligen att dom kommer ha en allt du kan äta buffe....vi får väl fråga Genma om den saken.OT

 

Thehe tror knappast att själva uppcon kommer att ha det kanske, de har så mkt att göra men runtomkring finns det massor med thai/kines restauranger som har det. Dock hade jag inte tid att gå på det förra året.

Darn jag spelade på SC2 då ju! XD

 

Såklart PM'a mig så planerar vi! o.0

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Ugh! Jag hatar att vara ny på ett forum och skriva det första inlägget! *hata, hata*

jaja...ska välan försöka berätta nåt om mig själv då...

Jag är tjej på 19 år, bor utanför sthlm nånstans, är osocial, fryser jämt, hatar mig själv för att jag klippte lugg( ;) ), har ganska dålig humor och skrattar mycket....hmm...

 

Öh...ja...orkar inte berätta mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ÅÅh jag har skjutit upp denna post så länge, jag känner mig tvungen att skriva detta men jag orkar inte! Nåja.. om någon nu bryr sig hah :

 

Jag heter Walter Reitz och bor i Kista utanför Stockholm. Hmm, vad mer.. jag är 15 år gammal, född den tredje i tredje så 3 är mitt "lyckonummer" ;) om det nu är till någon nytta.

Jag bor i Kista, har ungefär nio vänner när jag räknar upp dem alla, sen en massa andra kompisar. Så jag antar att jag är ganska social fast jag inte tycker det..

Mina intressen är serier i allmänhet, anime/manga, historia, min datorapparat.

Född i Sverige men är halv finsk, halv holländsk..

Finns det något mer som går att berätta om kort?

Jag har sömnproblem, jag sover typ fyra timmar per natt, och jag drömmer som fan. Blablabla..

 

EDIT: Kom på sekunden efter att skriva om hur jag är som person lol ;)

 

Jag kan vara tyst och instängd när jag är på dåligt humör. Annars brukar jag vara glad hela tiden när jag är med mina vänner, väldigt ofta dvs.

Jag ogillar att hamna i bråk eller trubbel så jag försöker vara snäll mot de flesta och ler mycket :) hah..

I skolan pluggar jag egentligen inte så mycket, men jag har hyfsade betyg.. Jag är läskberoende, glassberoende, mangaberoende.. dator beroende (spelberoende) och mkt mer..

Blabla, jag brukar inte skriva så mycket vettigt på anime.se tycker jag för jag har ofta inget nytt att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Shinja, håller med :rolleyes:

Också ny här!

 

Ola heter jag. Mitt fula capslock-nick är det första som märks antar jag hehe. Varför jag har det för ni klura på lite. Kanske berättar någon gång om ni har tur B)

Just nu en arbetslös 19 åring som spelar tv-spel hela dagarna. Ibland äter jag lite mat också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shinja, håller med :oops:

Också ny här!

 

Ola heter jag. Mitt fula capslock-nick är det första som märks antar jag hehe. Varför jag har det för ni klura på lite. Kanske berättar någon gång om ni har tur 8)

Just nu en arbetslös 19 åring som spelar tv-spel hela dagarna. Ibland äter jag lite mat också.

Kommer ihåg dig från Hiddenwood.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...