Hoppa till innehåll
Anime.se

Inaktiva presentationer


Herid Fel
 Share

Rekommenderade inlägg

Kanske ska ta och introducera mig med då.

 

Namn: Daniel

Ålder: 27 (äldst här eller?)

Bor: Själv i 3:a på 80m2 i Hallunda utanför Sthlm (ja, jag vet att det suger)

Arbete: Har jobbat som spelprogrammerare more or less i 7 år nu sedan jag gick ut från gymnasiet. Just nu på http://www.dice.se som en del del säker känner till för Battlefield serien bla.

Annat: Har inte kollat på anime värst länge, typ några år fast har börjat kolla betydligt mera på senaste tiden. Pluggar japanska nu med (självstudier just nu, men funderar på att plugga på (folk)universitet kanske)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kanske dags för mig att presentera mig nu :)

 

Ja, jag kallas för Yingyang så nu kan också göra det, mitt riktiga namn kan vi skita i. Jag är ca 14år och 3 månader och 9dagar. Bor i Malmö och har gillar anime sen jag var jätte jätte liten. Min första anime var nog doraemon eller my neightbour totoro. Mrn nu förtiden kollar jag inte längre på så mkt anime utan fastnat mer för manga och jag älskar manga som sagt då, är helt fast i det!! läser just eerie queerie som är en shonen-ai. jäte bra :D

Jag är galen av mig, mkt! men samtidigt försöker jag att grow up och blir mer seriöst, och mer allvarlig. Jag har lite annuorlunda humor än ni har. Jag hatar dagens samhälle, fast klaga kan jag bara, kan inte göra nåt åt det ;P stör mig på människor som hatar honomsexuella, utvecklingstörda och punkare. är killgalen också, gärna äldre killar!!! ja, vad mer, jag vet inte. jaja, detta får räcka så länge...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha man ska börja presentera sig också jaja ...

jag heter viktor becker kallas för becker o älskar att se o rita manga...

jage 14 år öööö vad ska jag skriva ingen orkar läsa iallafall så skit sammma hejjz förresten gillar många manga o animi serier ha ingen specill favorit hejjz

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

stör mig på människor som hatar honomsexuella, utvecklingstörda och punkare.

 

Haha, det är bra du, men faktum är väl att punken faktiskt är lite till för att bli hatad ;)

 

Hmm...undra om jag någonsin gjorde nån presentation här...

 

Jag har inte gjort det iaf... känns ganska dumt och pinsamt egentligen, när man bara dök upp sådär en dag i någon tråd och ingen visste vem man var :P

 

ok, here goes, för er som inte vet vem jag är...

 

Jag heter Johannes Ryding, är just nu 18 år och bor utanför Borås i Västra Götaland. Fick upp ögonen för anime och manga i och med "narutovågen". Men har sett/läst ett hyffsat antal serier numera. Jag gillar att arbeta med datorer, att spela och att teckna.

 

såja, nu är det gjort :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
stör mig på människor som hatar honomsexuella, utvecklingstörda och punkare.

 

Haha, det är bra du, men faktum är väl att punken faktiskt är lite till för att bli hatad ;)

 

Hmm...undra om jag någonsin gjorde nån presentation här...

 

nää.. asså jag menar typ att dem tror att man ska mördar en och skulle aldrig vilja gå fram till en punkare och frågar hur mkt klockan är eller nåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Oj.. Vad har jag nu gett mig in på? Jag kan inte neka att jag har varit lockad att registrera mig här förut, jag har bara inte tyckt att jag var "tillräckligt" intresserad av animé, manga och japansk kultur rent allmänt. Jag har följt slumberparty, som numer verkar ha dött bort. :(

 

Hmm.. Just det, jag ska presentera mig.. Jag heter Simon, de sista delarna av mitt namn får för tillfället vara osagt. Jag är en tjugoåring, konstigt nog, som studerar webbdesign på Nackademin i Stockholm och har de sista åren blivit mer intresserad av animé och manga. Intresset kom genom min lillebror (Shaman King) som säkert en del av er känner till, och det skulle inte förvåna mig om ni hört en del halvsanningar om mig från hans inlägg också (det mesta är säkert sant..).

 

Sedan jag började på Nackademin fick jag reda på att en annan medlem, förlåt, moderator eeh.. Site Admin, gick i samma klass. Så docster sa åt mig att registrera mig, så här är jag...

 

Det mesta jag har kommit över i animéväg är det som min bror har inhandlat, låt se.. FMA, NGE, CHS (hoppas alla förstår alla förkortningar :P), men jag har börjat på en egen samling, främst för att jag själv gillar spelen: ZoE (har OVAn och de två första DVDerna).

 

När det gäller manga är det ungefär samma, har läst en del DB, men den känns lite uttjatad. Brorsan prenumererar på Shonen Jump, så den hamnar förstås framför mina ögon, så fort han har läst klart den.

 

Det får räcka.. mitt inlägg börjar redan bli för långt :rolleyes: Detta verkar vara ett riktigt mysigt community (as the sign says ;)) så jag hoppas att jag kan bidra lite till mysigheten.. Hur nu det ska gå till :|

 

(Skrik om jag glömde nåt Wirre..)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Givetvis käre bror :rolleyes:

1: Du glömde att berätta att jag bestämmer över dig (ja Simon är min personliga slav som lyder minsta vink, skulle han nu vara olydig så kan jag redan nu gå över till nästa punk)

2: Om Simon av nån anledning skulle ignorera min(a) order så måste han åla över en bädd av glödande kol samt hoppa jämnfota över mälaren. (Eftersom han aldrig brukar klara nån av dem delarna så brukar det räcka med att han blir inlåst i en bur som hänger mitt i plattan (inne i Stockholm stad) och säga att han är en apa och gillar vita A4 pappersark).

 

Det var nog allt, ja min bror är lite udda så håll er borta från honom- ops Simon kommer förmodligen läsa detta och påstå att detta inte är sant.. Till alla moderatorer: Skulle han klaga hos er så tro inte på honom! Han arbetar med systemet!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Namn : Fredrik Wallentin

Ålder : 20.6 år

Bor : Småland (mitt i glasriket) Orrefors/Flygsfors

Studera : Tog Studenten 2004 (EC-Programmet - inrikt elektronik/data)

Sysselsättning : Är Mellan 2 jobb " aka arbetslös " (sedan aug)

Favorit Anime : Gundam Seed/Destiny . Girls Bravo . RahXephon medfler

Intressen : design . innebandy . datorer . (anime) ? . min flickvän .

vänner . musik . 3d . filmer . samla på exklusiva dvd-utgåvor . medmera

 

ja detta är väl en kort liten söt sammanfattning tycker jag det borde räcka

för bild på mig hänvisa jag till tråden " hur ser ni ut "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

namn :Olle

bor : Sundsvall

ålder : 14

intresse : anime,manga,filmer,musik

favomat : asiatiskt

favfilmer : reservoir dogs,motorsågs massakern,drunken master,suspiria,the beyond,pulp fiction,natural born killers

favo manga serier : berserk,hellsing,naruto.666 satan,dgray man,elfen lied

favo anime serie : FLCL,naruto,bleach,berserk,hellsing,samurai deeper kyo,elfen lied

favo musik : CKY,The Pillows,uverworld,inflames,murderdolls,soad,alice cooper

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

namn: Gustaf Sixten Olof Hägglund

bor: Malmö

ålder: 15

favoritmat: allt jag kommer över

hatmat: Darin

gillar: Anime, spel, rita/teckna, Gud, Virgin Radio, Ice Tea, Lipton White Tea

hatar: Darin, Nrj 105.2, bestk Tea, Kaffe

Favorit anime: Hellsing, Samurai Champloo

hatanime: ingen..eller jo..slutet i Love Hina.

favoritmusik: Asian Dub Foundation, Point Of No Return, Tenacious D, Golillaz

vill bli: illustratör

vill ha: bil, xbox 360

vill inte ha: spenat

vill kasta på rektorn: gammla plommon

vill gör.....wtf hur intresant är detta, det får vara nog här...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...